اگر تا دیروز گربه نره و روباه مکار و چوپان دروغگو فقط یک شخصیت در کتاب های قصه بودند ما این مژده را به شما می دهیم که بسیاری از شخصیت های قصه ها آماده ملاقات با کودکان در تهران هستند.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۶
گربه نره، روباه مکار و چوپان دروغگو در تهران + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، باغ کتاب در اراضی عباس آباد تهران این روزها جنب و جوش بسیاری را تجربه می کند، قرار است در این بخش از تهران و در جوار اماکن فرهنگی از جمله فرهنگستان زبان و ادب فارسی، کتابخانه ملی،‌باغ موزه دفاع مقدس و ... باغ کتاب هم افتتاح شود.

از ابتدای اردیبهشت ماه مردم و علاقه مندان به یار مهربان می توانند دست فرزندان خود را بگیرند و تجربه ای کم نظیر داشته باشند، باغی پر از کتاب و شخصیت های دوست داشتنی قصه ها. «باغ کتاب» بیش از شصت هزار متر فضای آزاد و بیش از سه هزار محل پارک خودرو دارد.

محور اصلی فعالیت‌های این باغ فرهنگی در حوزه کتاب است و از چندین بخش اصلی از جمله فروشگاه موضوعی کتاب، فروشگاه کودک و نوجوان، سالن‌های همایش، تالار علم و ... تشکیل شده تا پاتوقی برای اهالی فرهنگ و خانواده ها باشد. بخشی از باغ کتاب ویژه کودکان و نوجوانان است ، ‏در این بخش برنامه‌هایی برای ‏آشنایی کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان با نویسندگان، برگزاری جشن رونمایی و امضای کتاب، کارگاه نقاشی، خلاقیت، خرید کتاب و کتابخوانی در آن در نظر گرفته شده است.

تالار علم یکی از بخش‌های مهم پروژه باغ کتاب تهران است که مفاهیم علمی را به شکلی جذاب و نوین به کودکان و نوجوانان می‌آموزد و مخاطبان آن کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی مختلف هستند.

این مرکز فرهنگی بخش های جنبی شامل فضاهای خدماتی همچون کافی شاپ و رستوران، سالن سینمایی و تئاتر روباز نیز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها