تنها مستند صوتی از زنده یاد مجتبی میرزاده از نوابغ موسیقی ایرانی از امشب (دوشنبه 28 فروردین) از برنامه نیستان رادیو فرهنگ پخش می شود. اولین قسمت این مستند را امشب ساعت 22 بشنوید.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۴۹
پخش تنها مستند صوتی مجتبی میرزاده از رادیو فرهنگ

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی رادیو فرهنگ، زنده یاد مجتبی میرزاده تنها گفتگوی رسمی خود را در طول سالها فعالیت هنری اش با برنامه نیستان داشت.

فرنوش تدین (آهنگساز و کارشناس موسیقی) این مستند را در 15 قسمت برای برنامه نیستان تهیه کرده است که علاقه مندان موسیقی قسمت اول این مجموعه را امشب از نیستان می شنوند.

مجتبی میرزاده نوازنده ویولن، از نوابغ موسیقی ایرانی بود که در سال 1324در شهر کرمانشاه به دنیا آمد.

وی برای هنرمندان بسیاری آهنگ ساخته است و آهنگ‌سازی فیلم‌های چندی را بر عهده داشت و گسترهٔ وسیعی از آهنگ‌ها را نواخته است از تکنوازی ویلن در موسیقی کردی و فارسی گرفته تا نوازندگی به همراه گروه در ضبط‌های استودیویی، از موسیقی محلی گرفته تا موسیقی کلاسیک غربی و پاپ، جاز و بلوز، از موسیقی سنتی تا ترانه‌های کوچه‌بازاری و سرودهای انقلابی و موسیقی فیلم.

در این برنامه همچنین ندا رادمهر گزارشگر برنامه نیستان با شهرداد روحانی درباره اجراهای بین المللی ارکستر سمفونیک تهران گفتگو می کند.

برنامه نیستان رادیو فرهنگ که به بررسی موسیقی ایرانی اختصاص دارد، هر روز ساعت ۲۲ به تهیه کنندگی وحید رستگاری و اجرای فاطمه رکنی تقدیم دوستداران موسیقی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها