پردازنده‌‌های Core i و ضخامت کمتر از مک بوک؛

هواوی لپ‌تاپ میت بوک X را معرفی کرد + عکس

هواوی قصد دارد تا از سه لپ تاپ ۲ در ۱ جدید خود رونمایی کند. این دستگاه ها به ویندوز ۱۰ مجهز بوده و با جداسازی کیبورد به تبلت هایی بزرگ تبدیل می شوند.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۴۵
هواوی، سه لپ تاپ ۲ در ۱ ویندوزی روانه بازار می کند

به گزارش جام جم آنلاین، گفته می شود که دستگاه Surface Pro 5 مایکروسافت از اتصال دهنده مشابهی با نسخه سال ۲۰۱۵ استفاده می کند و این یعنی در نسخه جدید نباید انتظاری جز تعدادی قابلیت ارتقا یافته تکراری نسبت به نسخه پیشین داشته باشیم. این فرصت بسیار مناسبی برای هواوی است تا با مدل های MateBook خود مشتریان زیادی را جذب کرده و سرمایه هنگفتی را به جیب بزند. طبق آخرین تصویر فاش شده، هواوی قصد دارد تا این دستگاه را در سه نسخه متفاوت عرضه کند.
تصاویر فاش شده از دو مدل MateBook X و MateBook D دو نوت بوک تمام عیار را به نمایش می کشند

طبق اطلاعات دریافتی، هواوی سه مدل لپ تاپ ۲ در ۱ روانه بازار می کند که شامل موارد زیر است:

MateBook E
MateBook D
MateBook X

در حالی که مدل MateBook E را می توان جانشین جدید دستگاه ۲ در ۱ اولیه این شرکت دانست، دو مدل دیگر نوت بوک هایی کامل با قابلیت های مناسب هستند. در حقیقت، این رویکرد مناسبی است، چرا که تولید محصولی در اندازه یک لپ تاپ، به این معنی است که دستگاه می تواند از سخت افزار های های بهتری استفاده کرده و علاوه بر آن امکان افزایش رم و حافظه نیز وجود خواهد داشت (به شرطی که این اجزا روی مادربرد لحیم نشده باشد).

طبق بنچمارک ثبت شده توسط Geekbench، یکی از مدل های MateBook هواوی با نام رمز Pascal کد گزاری شده و دارای یک پردازنده i5-7200U به همراه رم ۸ گیگابایتی است. به نظر می رسد که این دستگاه یک مدل پایه است و کاربران در صورت نیاز به قدرت بیشتر، می توانند سخت افزار آن را ارتقا دهند. البته این به معنای افزایش قیمت نیز خواهد بود.

از آنجایی که گفته می شود Surface Pro 5 مایکروسافت از درگاه تاندربولت ۳ بی بهره است، هواوی می تواند از این مسئله به نفع خود استفاده کرده و با به کارگیری این درگاه در محصول خود، حداکثر توان خروجی ممکن در هنگام اتصال صفحه نمایش و کارت گرافیک های جانبی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

توجه داشته باشید که اطلاعات گفته شده فعلا قطعی نیست. احتمال دارد هواوی این سه محصول را در نمایشگاه تجاری کامپیوتکس امسال رونمایی کند و تا آن زمان ما اطلاعات بیشتری را کسب خواهیم نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها