سرمایه بانک صنعت و معدن به مبلغ ٦ هزار میلیارد تومان رسید و توان این بانک را در انجام ماموریت توسعه ای و تامین مالی طرح های صنعتی کشور افزایش داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۲۵
سرمایه بانک صنعت و معدن به ٦ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، افزایش سرمایه ٢ هزار میلیارد تومانی بانک از محل تهاتر بدهی به مرکزی و از محل حساب مازاد حاصل از دارایی‌های خارجی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سبب شد تا سرمایه بانک از مبلغ حدود ٤ هزار میلیارد تومان به ٦ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

سرمایه بانک صنعت و معدن در پایان سال ١٣٩٣حدود دوهزار و ١٨٠ میلیارد تومان بود که این رقم در سال ١٣٩٤به حدود دوهزار و ٧٠٠ میلیارد تومان بالغ شده بود.

گفتنی است با وجود این افزایش ، هنوز سرمایه بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای – تخصصی با استاندارد های جهانی فاصله داشته و نسبت به بانک های توسعه ای دنیا در سطح پایینی قرار دارد، به عنوان مثال سرمایه بانک توسعه ای کویت حدود ١٤ میلیارد دلار و سرمایه بانک توسعه ای ژاپن حدود ١٣ میلیارد دلار است.

اختلال موقت در سامانه های بانک صنعت و معدن

شعب بانک صنعت و معدن در روزهای ٧ و ٨ اردیبهشت ماه سال جاری قادر به ارائه خدمات بانکی نبوده و اتصال این بانک به سامانه شتاب و سایر سامانه ها با اختلال مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن این بانک با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد شعب این بانک در راستای ارتقا و راه‏اندازی سامانه جامع ، بهبود کیفیت خدمات بانکی و ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان، در روزهای ٧ و ٨ اردیبهشت ماه قادر به ارائه خدمات بانکی نبوده و اتصال بانک به سامانه شتاب و سایر سامانه ها با اختلال مواجه خواهد شد.

بانک صنعت و معدن ضمن پوزش بابت این اختلال موقت و تشکر از صبر و بردباری مشتریان از آنان درخواست کرد که به منظور دریافت رمز جدید کارتهای بانکی، همراه بانک، اینترنت بانک و تلفنبانک، از روز ٢٩ فروردین ماه جاری به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها