سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین خبر داد:

جلسه فوق‌العاده صبح‌گاهی کمیسیون امنیت / بازدید از مرزهای شرقی بزودی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اشاره به ارایه ‌گزارش سه ماهه پنجم وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام، از عزم کمیسیون متبوع خود برای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۲۲
ارایه گزارش ۳ماهه وزارت خارجه از روند اجرای برجام به کمیسیون امنیت/ برنامه کمیسیون امنیت برای کمک به  اقتصاد مقاومتی

«سیدحسین نقوی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین، در تشریح جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: جلسه در حالی آغاز شد که بروجردی رئیس کمیسیون با اظهار تأسف از حادثه سیل و جان باختن تعدادی از هم وطنانمان در این حادثه دلخراش را از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به خانواده جانباختگان و مردم تسلیت گفت و از مسئولان ذیربط خواست که در اسرع وقت به مشکلات مربوطه رسیدگی کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: بروجردی همچنین ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان امسال را مغتنم شمرده و در جهت تحقق شعار امسال که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال نامگذاری کردند، همه توان و همت خود را به کار بگیرند که کمیسیون امنیت نیز در این خصوص باید جلساتی برگزار کرده و برنامه ریزی صورت دهد.

وی در ادامه در خصوص عدم حضور وزیر خارجه در جلسه کمیسیون طبق زمانبندی عنوان کرد: جلسه مشترک وزارت خارجه و کمیسیون امنیت به علت همراهی وزیر امور خارجه در سفر هیأت دولت به عسلویه، به زمان دیگری موکول شد.

نقوی حسینی اشاره‌ای به سفر امروز کمیسیون امنیت به قم کرد و گفت: کمیسیون بنا دارد با سفر به قم، به محضر علما و مراجع برسد که در همین راستا حضور در دفتر حجت الاسلام شهرستانی نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی و بازدید از موزه، حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، دیدار با آیات عظام نوری همدانی، صافی گلپایگانی، اعرافی، سبحانی و حضور در جامعة المصطفی از جمله برنامه‌های این سفر خواهد بود.

همچنین نقوی حسینی از دیگر برنامه‌های کمیسیون در روزهای آتی گفت: بنا شد در کمیسیون برای بهبود مناسبات با همسایگان وقت کافی گذاشته شود، چرا که علیرغم انتظاری که از دولت یازدهم در تقویت مراودات خود با همسایگان می‌رفت اینگونه نشد و کمیسیون در این زمینه باید ورود کرده و جلسات زمان بندی شده را تنظیم کند.

وی اضافه کرد: بعلاوه کمیسیون باید در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ورود پیدا کرده و جلسات منظمی برگزار کند و نتایج آن را استخراج و به دستگاه های ذیربط ارائه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها