در شب شکست سنگین و تلخ 5 بر یک هیرنوین مقابل آژاکس ، رضا قوچان نژاد تنها گل تیمش را زد.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۱۷
همه اتفاقات بی سابقه ای که با آقای گلی «گوچی» عملی می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، سام لارسن، مهاجم هیرنوین با توپ‌ربایی از زمین خودی و جای گذاشتن دو مدافع، با یک پاس زمینی در عرض قوچان‌نژاد را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد تا این ملی پوش ایرانی با ضربه پای راست در خلاف جهت اونانا، توپ را به سمت چپ دروازه بزند و در دقیقه 9 هیرنوین را پیش بیاندازد. اما لحظات سخت و تلخی در انتظار گوچی و هم تیمی هایش بود چرا که این تیم پنج گل دریافت کرد و شکست خورد.

یاران گوچی با این باخت 40 امتیاز و در رده هشتم لیگ اردیویسه ماندند و آژاکس در فاصله یک امتیازی فاینورد، جایگاه دوم خود را حفظ کرد.

به هر حال با گلی که قوچان نژاد به ثمر رساند 18 گل شد و به یک قدمی آقای گلی کنونی یعنی نیکولای یورگنسن مهاجم 19 گله فاینورد رسید. گوچی این فرصت گرانبها را در هفته های بعد در اختیار دارد تا به مقام آقای گلی این فصل لیگ هلند برسد.

اما اگر قوچان نژاد آقای گل شود اتفاقات زیادی می افتد:

- برای نخستین بار یک بازیکن ایرانی آقای گل یکی از لیگ های معتبر اروپایی می شود. تا پیش از این هیچ بازیکنی از ایران موفق نشده بود به این موفقیت بزرگ در هیچ یک از لیگ های اروپایی دست یابد. البته وحید هاشمیان در زمان حضور در بوخوم در جمع برترین گلزنان قرار گرفت اما هرگز به مقام برترین گلزن نرسید.

-برای نخستین بار یک آسیایی آقای گل یکی از لیگ های معتبر اروپایی می شود. تا به حال هیچ یک از بازیکنان آسیایی به این موفقیت بزرگ و عظیم نرسیده اند. رضا قوچان نژاد با کسب این موفقیت می تواند تاریخ ساز بزرگی شود.

-برای نخستین بار بازیکنی از تیم هیرنوین آقای گل هلند می شود. این افتخار بزرگی برای هیرنوین است که قهرمانی در لیگ هلند بیشتر برایش شبیه یک رویای دوردست محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها