دیدار تیم های وست بروم و لیورپول لحظاتی پیش با نتیجه 0-1 به سود شاگردان کلوپ خاتمه یافت تا لیورپول به لطف تک گل فیرمینو، بالاتر از سیتی به رده سوم جدول صعود کند.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۹۱
پیروزی باارزش لیورپول

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از "ورزش سه"، لیورپول پس از برد روحیه بخش در زمین استوک، این بار به زمین وست بروم رده هشتمی آمده بود؛ تیم شگفتی ساز این فصل لیگ برتر که توانسته بود حتی آرسنال را 3-1 مغلوب کند. قرمزهای آنفیلد که در رده چهارم جای داشتند، برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه، باید از این بازی سه امتیاز را می گرفتند.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا نشان داد که به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند. امره جان، واینالدوم و کوتینیو میانه میدان را برای لیورپول تسخیر کرده بودند و اوریگی و فیرمینو نیز در خط حمله مترصد دریافت پاس گل بودند.

وست بروم نیز چشم به دفاع و سپس ضد حمله داشت. با وجود برتری محسوس لیورپول، جز شوت زمینی فیرمینو که با اختلاف اندکی به بیرون رفت، به ندرت خطرات 100 درصد گلی روی دروازه وست بروم شاهد بودیم و این میزبان بود که روی ضد حملات خطرناک نشان می داد. روی یکی از همین ضد حمله ها بود که رابسون کانو دقیقه 34 با مینیوله تک به تک شد ولی ضربه او آرام بود و در دستان گلر لیورپول آرام گرفت.

بازی در نیمه اول در حال اتمام بود که لیورپول در سمت راست زمین وست بروم صاحب یک ضربه کاشته شد. کاشته ارسالی کوتینیو با ضربه سر لوکاس لویا به فیرمینو رسید تا او با یک ضربه سر دقیق دیگر، لیورپول را با برتری 1-0 به رحتکن بفرستد.

نیمه دوم نیز با حملات لیورپول آغاز شد و قرمزها که بهترین دفاع را حمله می دیدند وست بروم را بار دیگر به عقب راندند. کمی از شروع نیمه نگذشته بود که میلنر روی پاس فیرمینو بهترین بخت برای زدن گل دوم را به دست آورد اما ضربه او بی دقت بود و راهی به دروازه پیدا نکرد.

لیورپول کمی بعد به گل هم دست یافت ولی کمک داور به درستی آن را آفساید اعلام کرد. فیرمینو در موقعیت آفساید به اوریگی پاس گل داده بود تا ضربه سر این بازیکن که وارد دروازه شد، سودی نداشته باشد.

وست بروم نیز دقیقه 78 بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی را به دست آورد ولی مهاجم این تیم در مصاف تک به تک با فیرمینو نتوانست موفق عمل کند و گلر لیورپول ضربه او را برگشت داد.
در نهایت لیورپول توانست با همان تک گل فیرمینو برنده این بازی شده و به رده سوم جدول صعود کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها