معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست خبری مطرح کرد؛

اجرای برنامه سلامت خانواده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بخشی از مردم مشکل معیشت دارند، گفت: به‌جای افزایش یارانه‌ها طرح سلامت را اجرا کردیم.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۵۸
واعظی: به‌جای افزایش یارانه‌ها طرح سلامت را اجرا کردیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، محمود واعظی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طبس اظهار داشت: تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی اهداف خاصی دارد از جمله اینکه اقتصاد را چنان تقویت کنیم که تکان‌های منطقه اقتصاد ما را نلرزاند و دیگر اینکه روی پای خودمان بایستیم و وابسته نباشیم، دولت باید امور را به مردم واگذار کند چرا که مردم بهتر از دولت قادر به انجام امور هستند.

وی گفت: در واقع دولت تلاش کرده نگاهش را از تهران و کلان شهرها به مناطقی که کمتر توسعه یافته معطوف کند و روستاها و طبقات ضعیف در این دولت مورد توجه بوده‌اند.

واعظی خاطرنشان کرد: این دولت از ابتدای کار خود آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی پایینی دارند را بیشتر مورد حمایت قرار داد و نسبت که افرادی که حقوق بیشتری داشتند درصد افزایش بیشتری به حقوق آنان اختصاص یافته است و کلیه کسانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند مستمری آنان را تا 2 برابر افزایش داده است.

وی در خصوص تصویب حقوق شهروندی افزود: دولت تلاش کرد تا آنچه در قانون اساسی به عنوان حقوق شهروندی تصویب شده منشور آن را تنظیم کند و امروز در کشور آرامش و تعامل خوبی بین قوای سه‌گانه به وجود آمده است و نتیجه آن امنیت موجود است و در سایه این امنیت می‌توان سرمایه‌گذار جذب کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه حمایت خود از اقدامات دولت بیان داشت: اصرار داشتیم طرح سلامت را اجرا کنیم تا بجای افزایش یارانه‌ها در بحث بیماری و درمان دغدغه مردم را کم کنیم و از اینگونه طرح‌ها باید بیشتر اجرا شود و دولت دنبال این بوده تا گام به گام مشکلات را حل کند.

واعظی ادامه داد: دولت خوب می‌داند طبقه متوسط به پائین مشکل معیشت دارند، مشکل بیماری وجود دارد و در همین راستا سال گذشته 630 هزار شغل ایجاد شد و افزایش ایجاد شغل ادامه خواهد داشت و در سال 95 در زمینه رشد اقتصادی و کاهش تورم کارهای خوبی انجام شد و امیدوارم در سال‌های 96 این کارها پیشرفت بیشتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها