مسئول روابط بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین؛

برنامه دیدار هیأت مؤتلفه با حزب حاکم چین / تعیین نامزد واحد بعد از پایان مناظره‌های انتخاباتی

مسئول روابط بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی، از دیدار برخی اعضای جریان متبوع خود با حزب حاکم چین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۵۷
برنامه دیدار هیأت مؤتلفه با حزب حاکم چین / تعیین نامزد واحد بعد از پایان مناظره‌های انتخاباتی

«حمیدرضا ترقی» در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص سفر اخیر تنی چند از اعضای حزب مؤتلفه به کره شمالی گفت: آقایان سید مهدی جولایی معاون دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و تینا تهرانی قائم مقام بین‌الملل حزب، در خلال سفر به پیونگ یانگ با ری سو یونگ، عضو دفتر سیاسی و معاون رئیس حزب کارگران کره دیدار و گفتگو کردند.

وی در خصوص زمان بازگشت اعضا از کره خاطر نشان کرد: طبق برنامه دوشنبه به پکن خواهند رفت و دیداری با حزب حاکم چین داشته و احتمالا اواخر هفته پکن را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

ترقی در توضیح اظهارات «سید مصطفی میرسلیم» عضو شورای مرکزی مؤتلفه که در پاسخ به این سؤال خبرنگار که آیا شما به‌نفع کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کنار می‌روید؟ گفته: بنده کاندیدای حزب مؤتلفه هستم و این حزب تنها یک نفر را معرفی کرده که آن هم من هستم؛ تصریح کرد: بر اساس تفاهمی که با هیأت امنای جمنا داشتیم قرار شد تا پایان مناظرات انتخاباتی فعالیت نامزدها استمرار داشته باشد.

وی افزود: بعد از پایان مذاکرات هم بر مبنای مکانیسم اعلامی جمنا و بر اساس نظر سنجی‌ها و ارزیابی میدانی از اقبال مردمی نامزدها، مشخص خواهد شد که در نهایت روی چه کسی بعنوان نامزد واحد متمرکز شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بیوك
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
سفر به یك كشور اتمی و كمونیست در آستانه انتخابات؟! موتلفه گرام آیا حساسیت ایجاد نمیشه و بهانه دست ترامپ دیوانه در شرایطی كه بحث جنگ اتمی درمیونه نمیده آیا؟!!
صادقی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
بنظرم حضور یك هیات غیر رسمی در كشور كره با وجود مناقشات دوكره و جنگ جویی ترامپ به صلاح نبود آقایان از اهداف حضور خود توضیح دهند

نیازمندی ها