محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری 96 ثبت نام کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۴۴
قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری 96 ثبت نام کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، محمدباقر قالیباف شهردار تهران عصر امروز (شنبه 26 فروردین) پس از ثبت‌نام در در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم شریف ایران؛ روزهای سرنوشت ساز اردیبهشت 96، زمانی برای یک انتخاب تاریخی است.

شهردار تهران افزود: رئیس‌جمهور فعلی وعده 100 روزه می‌دهد و بعد از 4 سال حرف و بی عملی، مجبور به بی صداقتی می‌شود و آن وعده را انکار می‌کند، حال آیا می‌توان به دیگر وعده های او اعتماد کرد.

قالیباف عنوان کرد: روحانی از بهتر شدن وضعیت اقتصادی می‌گوید اما اگر وی پایش را از اتاقش بیرون بگذارد از واقعیات‌های درون جامعه تصویر ملموس تری پیدا می‌کند و تنها 4 درصد جامعه از وضع موجود راضی هستند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با بیان اینکه واحدهای بزرگ و کوچک یکی پس از دیگری تعطیل می شوند، عنوان کرد: خانواده‌ها از بیکاری فرزندان خود رنج می‌برند و پدران ساعت‌ها کار می‌کنند تا از مخارج خود بر بیایند.

وی با تاکید براینکه بنده میان شما هستم و می‌بینم که از این همه وعده و حرف وشعار خسته شده‌اید، گفت: دادن یک فرصت 4 ساله دیگر به دولت فعلی مناسب نیست چون نتوانست این نارضایتی ها را برطرف کند؛ حرف و فرصت 4 ساله کافی است.

شهردار تهران با خطاب قرار دادن مردم ایران، ادامه داد: اگر اینجا بودید سوالی را صریح از من می‌پرسیدید که قالیباف ما چرا باید به حرف‌های شما اعتماد کنیم؟ پاسخ من این است که قالیباف این حرف‌ها را می‌زند زیرا شما او را با همه قوت‌هایش می‌شناسید، شما می‌توانید به قالیباف اعتماد کنید چون او هیچ‌گاه از پشت میزها کار نکرده است.

قالیباف با بیان اینکه مردم می‌توانند به بنده اعتماد کنید چون مثل برنامه‌های قبلی‌ام برنامه عملیاتی دارم، اظهار داشت: بنده تیمی توانمند، پرانرژی و ترکیبی از جوانی و تجربه را، مسئول امور اجرایی کشور خواهم کرد.

وی با بیان اینکه قالیباف هم کم خطای فردی ندارد، گفت: بر این باورم که باید حرفی را زد که بتوان به آن عمل کرد، سابقه‌‌ام نشان داده که همیشه متعهد به وعده‌هایم خواهم بود.

این داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز، بنده به شما متعهد می‌شوم با توکل به خداوند و به پشتوانه ملت، دولت مردم را تشکیل دهم و در یک دوره 4 ساله، با انقلابی اقتصادی در آمد کشور را به دو و نیم برابر افزایش دهم.

قالیباف با بیان اینکه 5 میلیون شغل ایجاد خواهم کرد و نظام مالیاتی را به نفع 96 درصد مردم تغییر می‌دهم، افزود: برنامه‌ای مدون و دقیق برای حل مشکلات فوری اقشار کم درآمد اجرا می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
بسیار عالی است !
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
بعدا میگن چرا ملت ریختن برای ثبت نام . خب حتما خوبه دیگه . وگرنه همه این آقایون خودشون سمتهای خیلی بزرگی دارن اما بازم میرن ثبت نام كنن
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
باسلام:خداراشكر دراین مملكت تنها چیزی كه كنتور نمیندازه ادعا میباشد.الان شما چطوری در عرض 24 ساعت كلیه كارهای اداری در شهرداری تهران را به جانشین خودتان موكول كرده اید واستعفا داده اید را در كتاب ركوردهای گینس باید ثبت كرد.
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
اگه سواد داشتی می دونستی كه هركدوم از مسیولین در صورتیكه رای بیاره باید استعفا بده. صرفا برلی شركت در انتخابات نیازی نیست استعفا بدن
بینام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
داخل دیگ كله پاچه گذاشته ایم این حرفهارا هنگام قرائت شنیده دارد میخندد.
مرتضی64
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
تنها كسی كه سابقه اجرایی فراوان و روشن داره. زنده باد قالیباف
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
قالیباف ثابت كرده مرد عمله. هر جا كار كرده واقعا موثر بوده. امیدوارم در انتخابات هم پیروز باشه.
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
عالی...
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
با اینكه هیچ وقت تو هیچ دوره ای، قالیباف برام مطرح نبوده. حتی دوره ی قبل یك لحظه هم بهش فكر نكردم، اما باید بگم ثبت نام ایشون خبر نسبتا امیدبخشی بود. نمی دونم چقدر و چكار خواهد كرد ولی از وعده های سرخرمن آقای روحانی خیلی خیلی ناراحتم. حیف اعتماد این مردم عزیز كه اینجوری خدشه دار شد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
شما كه دوست داشتی بیایی جناب قالی باف چرا ناز كردی همش می گفتی نمی آم این نشان می ده كه همیشه حرفتون یك چیزه و عملتون یك چیز دیكه حداقل 10 جا شما به صورت رسمی اعلام كردید به هیچ وجه برنامه ای برای شركت در انتخابات ندارم
هوادار 96
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
سلام، پیش بینی میكنم آقای رئیسی باتوجه به نداشتن سابقه اجرایی از اول قصد حضور نداشت ولی باتوجه به تصمیمهایی كه در جمنا گرفته شد، این سیاست رو پیش گرفتند كه همگی حضور پیدا كنند و در نهایت به نفع یك نفر یعنی قالیباف كه نفر دوم انتخابات 92 بود و تنها شخصیه كه میتونه با روحانی رقابت كنه كنار خواهند رفت. در صورت كنار نرفتن این افراد (اعضای جمنا به نفع قالیباف) انتخابات به دور دوم كشیده خواهد شد كه در اون صورت هم روحانی با قالیباف رقابت خواهد كرد. همگی كارهایی كه توی شهر تهران اتفاق افتاده رو دیده اند باتوجه به اینكه دولت موظف بوده 50 درصد از سهم بودجه این اصلاحات عمرانی شهر تهران رو پرداخت كنه و متاسفانه پرداخت نكرده ولی دیدیم كه هیچ كدوم از پروژه های عمرانی مخصوصا مترو تعطیل نشدند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
رییس جمهور ، شهردار ها:این پست و مقام یك امانت الهی است(هزینه های دولت، ارثیه هیچ مسوولی نیست و...) . او و بقیه كاركنان، خدمتگزار مردم هستند. باید مسوول مربوطه این را عملا ثابت كند. مردم هم ضمن اجرای وظایف دینی خود ، باید در تمام ساخت و سازها و افتتاح مكان های عمومی شركت داشته و مراحل انجام آنرا نظاره كنند.....

اشگال و اصلاح قانون را باید مجری قانون فورا به مجلس گزارش دهد .... اگر نكرد........

نیازمندی ها