حساس‌ترین دیدار هفته سی و دوم سری A ایتالیا بین دو تیم اینتر و میلان برگزار شد که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۳۶
داربی میلان برنده نداشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در نخستین و مهمترین بازی از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم‌های همشهری اینتر و میلان در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا، بازی موسوم به دربی دلا‌مادونینا را برگزار کردند که این بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

گل نخست این بازی را آنتونیو کاندروا در دقیقه 36 برای اینتر به ثمر رساند. مائورو ایکاردی در دقیقه 44 اختلاف را برای اینتر به 2 گل افزایش داد. آلسیو رومانیولی در دقیقه 83 یکی از گل‌های خورده را برای میلان جبران کرد. این نتیجه تا آخرین دقیقه بازی پابرجا بود و به نظر می‌رسید که اینتر را باید برنده بازی دانست. زاپاتا در دقیقه 97 وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل دوم میلان را به ثمر رساند و کار را به تساوی کشاند. این درحالی بود که داور چهارم برای نیمه دوم 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود.

با این نتیجه اینتر56 امتیازی و میلان 58 امتیازی شدند تا جایگاه‌شان در جدول بدون تغییر بماند. میلان اکنون در جدول ششم است و اینتر در رده هفتم قرار دارد.

از ساعت 17:30 امروز 7 بازی همزمان دیگر در هفته سی‌و‌دوم سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

کالیاری - کیه‌‌وو
فیورنتینا - امپولی
جنوا - لاتزیو
پالرمو - بولونیا
پسکارا - یوونتوس
رم - آتالانتا
تورینو - کروتونه

همچنین از ساعت 20:30 ساسولو میزبان سامپدوریا خواهد بود و در آخرین بازی این هفته نیز از ساعت 23:15 ناپولی در خانه به مصاف اودینزه می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها