حدود هفت سال از کشته شدن برند پونتیاک به دست جنرال موتورز می‌گذرد اما این موضوع باعث نشده که Trans Am Worldwide از معرفی ترانس Am 455 سوپر دیوتی در نمایشگاه خودروی نیویورک دست بکشد.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۶۵
بازگشت اسطوره هزار‌اسبی Trans Am +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، این خودرو که بر پایه‌ی شورولت کامارو شکل گرفته بازسازی وسیعی داشته بنابراین منعکس کننده‌ی ترانس Am های دیروزی است.

تغییرات صورت گرفته در ظاهر خودرو به سادگی انجام نشده زیرا کمپانی بخش‌هایی چون کاپوت، گلگیرها، نمای جلو، لبه‌ی صندوق و اسپویلر عقب را با قطعات سبک‌وزن‌تر جایگزین نموده است. علاوه بر استفاده از قطعات فیبر کربنی، این تیونر فلوریدایی پکیج ground effects را نیز نصب کرده که شامل گرافیک‌های الهام گرفته از ترانس Am و رینگ‌های 20 اینچی به همراه لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت می‌باشد. همچنین از فنرهای کم ارتفاع‌تر و میله‌ی ضد لغزش بزرگ‌تری سود برده شده است.

کابین خودرو به وضوح نشان دهنده‌ی کامارو است اما برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وجود دارند که به تمایز دو مدل کمک می‌کنند. از جمله‌ی این بخش‌ها می‌توان به صندلی‌های چرمی ویژه، اهرم شیفتر جدید و پانل‌های درب رنگ‌آمیزی شده اشاره کرد. مالکان همچنین شاهد کف‌پوش‌های خاص، رکاب‌های جانبی ترانس Am 455 سوپر دیوتی و نشان دهنده‌های بازنگری شده خواهند بود.

قلب تپنده‌ی این خودرو پیشرانه‌ی 8 سیلندر LT1 ارتفا یافته است که حجم 7.4 لیتری دارد. تیونر فلوریدایی تنها به این موارد اکتفا نکرده بلکه سوپرشارژر 2.3 لیتری Magnuson، ورودی هوای خنک، هدرز با پوشش سرامیکی و سیستم اگزوز ارتقا یافته را نیز به مجموعه اضافه کرده است. این تغییرات باعث شده‌اند خروجی خودرو به 1000 اسب بخار و گشتاور آن به 1416 نیوتون متر برسد.

تنها 50 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد و فروش آن نیز از اول ماه می آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها