علی دایی در اینستاگرام محترمانه پاسخ حرف های اخیر علی کریمی را دارد.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۴۶
پاسخ محترمانه علی دایی به علی کریمی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، به دنبال مطالب انتقادی علی کریمی علیه علی دایی ، اینبار دایی در صدد پاسخگویی برآمد و در اینستاگرام خود پاسخ حرف های علی کریمی را به صورت کاملا محترمانه داد. دایی در پاسخ خود حتی تاکید کرده که او را دوست دارد.

«در مورد صحبت های آقای کریمی باید بگم من همیشه برایش احترام قائل هستم و دوستش دارم. عادت کردم که ایشون درباره من صحبت کنه. من فقط از شاگردان سابق خودم که در پرسپولیس زحمت کشیدند حمایت کردم و اینکه چرا یک فرد غیر فوتبالی باید به اونها بگه خائن. کاش آقای کریمی بر اساس کینه های قبلی اظهار نظر نکنه و به عنوان یک دوست از حق دفاع کنه. ایشون همیشه باعث شادی هواداران فوتبال شده و برای همین بسیار برای من قابل احترامه
‎من همیشه در قبال هجمه و حمله غیر فوتبالی ها به فوتبالی ها و به ویژه شاگردانم مصلحت اندیشی نمی کنم و حرف حق رو وقتی یک فوتبالی مورد جفا قرار گرفته باشد، می زنم.
‎من هم بدون اشتباه نبوده و نیستم و در آرشیوهست که همون زمان بابت یک خرید اشتباه عذرخواهی کردم
‎ما فوتبالی ها باید هوای یکدیگه رو داشته باشیم و به هم احترام بزاریم. ‎ من همیشه به ایشون احترام گذاشتم اما این برای بار چندمه که ایشون علیه بنده موضع گرفته،
‎علی کریمی از دیدگاه من یکی از نوابغ فوتبال ایران و آسیاست و هرقدر هم که علیه بنده موضع بگیره پاسخش رو نخواهم داد و باز هم در قبال موضع گیری ایشون جوابی نمی دم چون اون رو به نفع غیرفوتبالی های مساله دار می دونم.
‎بنده قلبا علی کریمی رو دوست دارم .در طول دوران ورزشی و فوتبال هم بین فوتبالی ها ممکن است اختلاف و سوء تفاهماتی پیش بیاد اما در گذر زمان همه ما این مسائل رو فراموش می کنیم. من نیز هیچ مشکلی با آقای کریمی ندارم و نگاه من نسبت به او اینه که با یک همبازی سابق و یک سرمایه بزرگ ورزشی مواجه هستم.
‎انشاالله که ما و امثال ما به عنوان کسانی که در این فوتبال نقشی داشته ایم خود رو قربانی افرادی نکنیم که در این فوتبال میان و میرن و جایگاهی نداشته و ندارند.
‎خدا همه ما رو به راه راست هدایت کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
alireza
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
خیلی عالی بود
م
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
اتفاقا اشتباه می كنید آقای دایی !
این آقای كریمی چند وقته دچار توهم خودشیفتگی و خود بزرگ بینی شده و فكر كرده چهار نفر بهش میگن جادوگر خبریه . صبح تا شب نشسته توی اینستا و كانال و ... در مورد همه چیز از سیاست گرفته تا برجام و ... اظهار نظر میكنه و وقتشه توسط یه بزرگتر فوتبالی ادب بشه ،
ابراهیم وحیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
آقایان علی دایی و علی كریمی از قهرمانان بزرگ ایران و آسیا هستند كه هر دو دارای خصلتهای پهلوانی می باشند و سبب افتخار ایرانیان هستند ، آرزو دارم این دو جوانمرد همیشه موفق و سرفراز باشند . اما وجود كدورت بین چنین پهلوانانی بنظر من بعید است البته بین دو برادر ، دو دوست دو همبازی هم رنجش ایجاد می شود كه با گذشت و مردانگی كه در وجود این دو است نباید بطول بیانجامد اگر این دو عزیزان اجازه بدهند من حاضرم در هر هتل یا هر جایی كه شایسته بداننداز آنها با خانواده دعوت كنم تا یك روز خوب و زیبایی را برای فراموشی این رنجش دور هم باشیم و من نیز از كنار هم بودن شما گرامیان به عنوان یك پدر یا برادر بزرگتر لذت ببرم .آرزومند سلامت، شادی و موفقیت شما.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
آفرین. اینه تفاوت یه آدم تحصیل كرده بافرهنگ
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
علی دایی بی سبب بزرگ نشد و در قلب مردم جای نگرفت ، احسنت ،لذت بردم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها