بخش دایرکت در اینستاگرام مناسب زمان‌هایی است که بخواهید در این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس، یک مکالمه خصوصی داشته باشد. طی ماه‌های اخیر شاهد عرضه قابلیت‌های مختلفی در سرویس‌های فیسبوک بوده‌ایم که به صورت کاملا آشکار از اسنپ چت الهام گرفته شده اند، برای مثال Stories، به همین دلیل چندان جای تعجب نبود که با خبر شویم بخش Direct در اینستاگرام با قابلیت ارسال پیام‌های ناپدیدشونده و موقت بروزرسانی شده است. این شبکه اجتماعی اکنون پیام‌های ناپدید شونده و ثابت را بدون تمایز قائل شدن در کنار یکدیگر نمایش خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۷۱
پیام‌های ناپدیدشونده در دایرکت اینستاگرام اکنون کنار پیام‌های ثابت نمایش داده می‌شوند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ تا پیش از این پیام‌های ناپدیدشونده و پیام‌های ثابت در دو قسمت جداگانه در دایرکت اینستاگرام نمایش داده می‌شدند. اما از این پس دسترسی به این دو گروه متفاوت پیام‌ها راحت تر شده است و اینستاگرام هر دو آنها را در یک بخش نمایش می‌دهد.

اینستاگرام مدعی است که از زمان عرضه قابلیت ارسال پیام‌های ناپدیدشونده از نوامبر سال گذشته میلادی شاهد افزایش استفاده از بخش Direct به صورت چشمگیری بوده است و اکنون تنها با گذشته چند ماه میزان استفاده از Direct از 300 میلیون به 375 میلیون بار رسیده است.

قبل از این بروزرسانی، پیام‌های ناپدیدشونده در بخش بالایی Direct و پیام‌های ثابت در بخش پایینی دیده می شدند اما اکنون قرار است که تمامی پیام‌ها در کنار یکدیگر ظاهر شوند، البته پیام‌های ناپدیدشونده بلافاصله پس از اینکه تصویر یا ویدیوی موجود در آنها توسط گیرنده دیده شود، حذف خواهند شد.

ایده این بروزرسانی جدید هم این بوده است که کاربران بتواند با راحتی بیشتری یک مکالمه را آغاز کنند و بدون اینکه نیاز باشد به بخش کاملا متفاوتی بروند، عکس‌ها و ویدیوهای ناپدیدشونده ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها