دورتموند در دیدار مقابل موناکو از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۵۲
پیروزی ارزشمند موناکو مقابل دورتموند

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار رفت تیم های دورتموند و موناکو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از یک روز تاخیر برگزار شد. این بازی با پیروزی سه بر دو موناکو به پایان رسید.

در نیمه نخست دورتموند شروع بهتری داشت و تلاش می کرد به گل نخست دست پیدا کند اما ضربه های بازیکنان میزبان بی دقت بود. بازیکن موناکو در یک فرار توسط سوکراتیس پاپاستاپولوس در محوطه جریمه متوقف شد و داور به نفع تیم مهمان پنالتی گرفت. ضربه فابینیو به بیرون رفت.

پس از این پنالتی موناکو بهتر کار کرد و کمی حریفش را تحت فشار قرار داد تا این که کیلیان امپابه در دقیقه 19 گل نخست بازی را به ثمر رساند. دورتموند به دنبال جبران نتیجه بود و به همین دلیل با ضد حمله های مهمانش رو به رو می شد. این شرایط باعث شد اسون بندر به اشتباه دروازه تیم خود را در دقیقه 35 باز کند. زردپوشان با وجود این که مالکیت توپ بیشتری داشتند اما نتوانستند در 45 دقیقه نخست گل مساوی را به ثمر برسانند.

دورتموند با دو تغییر در ترکیب نیمه دوم را بهتر شروع کرد و بیشتر موناکو را تحت فشار قرار دارد. در نهایت زرد پوشان به گل نخست رسیدند. دمبله در دقیقه 57 برای تیمش گلزنی کرد. میزبان در حالی که به دنبال تساوی بود گل دیگری دریافت کرد. امباپه در دقیقه 79 دروازه دورتموند را برای سومین بار باز کرد. به نظر می رسید موناکو با این نتیجه خود را به حضور در نیمه نهایی نزدیک کرده است اما گلزنی شینجی کاگاوا مانع از آن شد و اختلاف به یک گل رسید. میزبان در دقایق پایانی به حمله های خود ادامه داد و در دقیقه 90 یک فرصت خوب را از دست داد. در نهایت تیم فرانسوی پیروز میدان شد.

این بازی قرار بود دیشب (سه‌شنبه) ساعت 23:15 برگزار شود اما انفجار مقابل اتوبوس تیم دورتموند باعث لغو این دیدار شد.

دیدار برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته آینده در موناکو برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها