میلاد عبادی پور با خاطره ای خوش قطر را ترک کرد، بازیکنی که خیلی ها او را پسر خوب و اخلاق مدار والیبال ایران می دانند.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۳۳
درس قطری ها به والیبال ایران! +عکس

جام جم آنلاین ، او فقط چند بازی برای الریان قطر انجام داد. چند روز به قطر رفت و این تیم را در جام امیر قطر همراهی کرد. تیم به مقام نایب قهرمانی رقابت ها رسید و عبادی پور هم با پایان یافتن ماموریتش در این تیم راهی ایران شد. اما قبل از ترک قطر مسئولان تیم قطری کاری کردند تا برای همیشه خاطره ای خوش از والیبال قطر و مسئولانش در ذهن عبادی پور نقش ببندد. الریانی ها برای میلاد جشن خدحافظی گرفتند و بابت زحماتی که در این چند روز برایشان کشیده بود حسابی سنگ تمام گذاشتند. انگار که میلاد سال هاست برای این تیم بازی می کند و حالا می خواهد پس از یک مدت زمان طولانی تیم را ترک کند.

در حالی که باشگاه های ایرانی پر از پرونده های مربوط به بدهکاری به بازیکنان سابق و احیانا شکایت های متعدد روبرو هستند حداقل در چند سال اخیر هیچ باشگاه ایرانی را سراغ نداریم که اینگونه با بازیکنان خود برخورد کرده باشند. در قطر برای بازیکنان خارجی جشن خداحافظی می گیرند آن وقت در ایران با بازیکن خارجی و ایرانی چنان رفتار می کنند که طرف عطای والیبال را به لقایش می سپارد. نمونه اش دراگان تراویسا پاسور تیم شهرداری ارومیه که آنقدر به او بدقولی کردند که گذاشت و رفت.

در حالی که از متخصص و غیر متخصص به ریش ورزش قطر می خندند و ورزش این کشور را جایی برای جولان ستاره های چند ملیتی می دانند که پول قطری ها آنها را به این کشور کشانده چه خوب است نکات بسیار خوب آنها را هم ببینیم. حرکت باشگاه الریان قطر می تواند درسی برای تمام والیبال و اصلا ورزش ایران باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
۰
۰
همین كارهارو كردن كه سرمایه میره اونجا
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
۰
۰
عجب اشتباهی كرده كه دوباره میخواد تو ایران بازی كنه. اقا همون جا بمونی خیلی بهتره
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
دمشون گرم .....

نیازمندی ها