سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین خبر داد:

جلسه فوق‌العاده صبح‌گاهی کمیسیون امنیت / بازدید از مرزهای شرقی بزودی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نشست فوق العاده این کمیسیون پیرامون بررسی حمله نظامی آمریکا به خاک سوریه با حضور معاون وزیر امور خارجه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۲۹
نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره تجاوز آمریکا به سوریه

«سیدحسین نقوی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین، با اشاره به نشست امروز کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: امروز کمیسیون امنیت ملی جلسه ویژه و فوق العاده‌ای برای بررسی نقش تجاوزگرانه ایالات متحده آمریکا و حمله نظامی به کشور مستقل که تجاوز آشکار است برگزار می‌کند.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت با بیان اینکه حمله موشکی امریکا به پایگاه الشعیرات نقض آشکار تمامی قوانین بین المللی بود، تصریح کرد: موضع گیری‌های کاخ سفید دراین مورد و مثلث شومی که بین آمریکا ،رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه که حامی تروریسم هستند شکل گرفته در آینده در منطقه ایجاد بحران خواهد کرد.

وی افزود: با توضیحاتی که لاریجانی رئیس مجلس در صحن علنی ارائه کرد و به کمیسیون امنیت دستور بررسی داده شد، امروز نشست فوق العاده برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این سئوال که آیا از وزارت امور خارجه هم مقامی در این نشست حضور دارد، خاطر نشان کرد: بله، بمنظور بررسی ابعاد اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه از وزارت امور خارجه نیز دعوت شده است که به احتمال زیاد مجید تخت‌روانچی معاون اروپا و آمریکای دستگاه دیپلماسی کشور در نشست حضور می‌یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها