نگاهی به پدران متفاوت در قاب قصه‌های تلویزیونی

همان همیشگی؟ نه!

شبکه رادیویی تهران همزمان با ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) از پدران قهرمان در برنامه «پ مثل پدر» دعوت به عمل می آورد.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۵۳
«پ» مثل پدر با حضور پدران قهرمان از رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، فهیمه طهرانی تهیه کنندگی ویژه برنامه روز پدر را بر عهده دارد و گفت: پ مثل پدر، برنامه ای ترکیبی که شامل بخش های شاد و متنوعی است. با توجه به این که پدر اولین قهرمان زندگی بچه هاست ما در این برنامه از دو پهلوان و خیر آسایشگاه کهریزک دعوت به عمل آوردیم. تیمور غیاثی، مربی و کارشناس ممتاز دو و میدانی ایران و آسیا که رکورد های پیاپی او در پرش ارتفاع سالها مدالهای زرین آسیا را برایمان در بر داشت و سید احمد معین شیرازی، قهرمان رشته رزمی و مدال آور کشورمان از دیگر مهمانان این ویژه برنامه هستند.

وی از گفت وگوی رادیو تهران با پدر سینمای ایران خبر داد و افزود: در ویژه برنامه پ مثل پدر، در نظر داریم با داریوش اسدزاده پدر سینمای ایران درباره نقش پدر در خانواده، سینما و جامعه گفت وگو داشته باشیم.

طهرانی به مسابقه پدربزرگ ها اشاره کرد و گفت: در بخش هایی از برنامه مسابقه پدربزرگ ها برگزار می شود و این بزرگواران ترانه های قدیمی و شاد خود را برای مخاطبان می خوانند.

علاوه بر این؛ با امام علی حبیبی، اولین مدال آور طلای المپیک ایران که تصویر او در مدال های کشتی حک شده است، گفت وگو خواهد شد.

برای ارتباط با این برنامه، شنونده ها می توانند از طریق شماره گویا 27860094 یا از طریق شماره پیامکی 3000094 سوالات خود را مطرح کنند یا با شماره تلفن های 22054088 یا 22040530 تماس حاصل کنند.

آوید بزرگی و محمدحسین امیدی اجرای این برنامه شاد را بر عهده دارند و سینا محمد حسن هماهنگی و ارتباطات و آرمان تقی نژاد و جعفر ابراهیمی هماهنگی این ویژه برنامه را بر عهده دارند.

پ مثل پدر، کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که امشب از ساعت 21 تا 22 و 30 دقیقه تقدیم شما فرهیختگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها