خدمه هواپیمایی ترکیه، در میانه پرواز و در ارتفاع ۴۲ هزار پایی یا ۱۲ کیلومتری سطح زمین، بعد از زایمان یکی از مسافران، اضافه شدن یک نوزاد دختر به جمع سرنشینان هواپیما را جشن گرفتند.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۷۹
زایمان در ارتفاع ۴۲ هزارپایی! + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بی بی سی، وضع حمل یکی از مسافران، بعد از برخواستن هواپیما از کوناکری، پایتخت گینه، آغاز شد. هواپیما در مسیر کوناکری، پایتخت گینه در غرب آفریقا، به استانبول در پرواز بود.

بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی ترکیه، بعد از زایمان در آواگادوگو، پایتخت بورکینافاسو فرود آمد و نوزاد و مادر به بیمارستان منتقل شدند. پزشکان گفته‌اند حال کادیجو، نوزاد دختر به دنیا آمده درآسمان، و مادرش خوب است.



هواپیمایی ترکیه بیانیه‌ای منتشر کرده است که در آن آمده: "مهمانداران متوجه شدند زنی به نام نافی دیابی، که در هفته بیست و هشتم بارداری‌اش بود، دچار وضع حمل شده است."



مهمانداران، در سریعا عکس‌العمل نشان دادند و به زایمان در حین پرواز کمک کردند.

بیشتر شرکت‌های هوایی به زنان باردار، تا هفته سی و ششم بارداریشان اجازه پرواز می‌دهند.



زنانی که در هفته بیست و هشتم به بعد هستند، باید نامه‌ای از طرف پزشکشان همراه داشته باشند که برآوردی از تاریخ بارداری بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
انمتات
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
مثل مهمانداران ایرانی!!
m
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
مهمانداراشونو ببینین یه ذره ارایش نكردن ناخن هم ندارن حالا مهماندارا خودمونم ببینین
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
حدود دو ماه قبل پرواز ماهان به مقصد مشهد رو داشتم مهماندارانش فقط بلد بودند پرده رو بكشند برند قسمت بیزینس كلاس با مسافر های اون قسمت هر و كر كنند . وقتی مسافری (صندلی اكونومی) خواسته ای داشت مهماندار ها عصبی میشدند و با لحنی بسیار تند پاسخ میدادند . باید یه دوره پیش همین مهمانداران و ایر لاین های تركیه بروند آموزش های لازم را ببینند تا شاید قانع شوند كه از مسافرین طلبكار نیستند
نرم افزار موبایل
-
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
ببو :ما دارآی فره‍نگ چن صد ساله ه‍ستیم،تازه ما متدینیم فقط حرف
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها