شهردار مشهد مقدس گفت: رقبای سیاسی ما از آن روزی که آمده‌ایم و این شورا ایجاد شده ستاد فرماندهی خود را مشخص کرده‌اند و در حال حمله هستند؛ خرده گرفته‌اند که چرا مرتضوی به تهران رفت، بنده سؤال می‌پرسم؛ روحانی چرا به سمنان رفت؟
کد خبر: ۱۰۱۷۴۷۹
شهردار مشهد: برای یک روز مرخصی «الم‌شنگه‌ای» به پا می‌کنند / اگر زلزله بحرانی بود چرا روحانی به سمنان رفت؟

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سید صولت مرتضوی صبح امروز در یکصد و هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تالار شورا اظهار داشت: فعالیت‌های شهرداری مشهد با قدرت و شدت در چهارچوب برنامه پیش می‌رود و ما تلاش داریم تا براساس اسناد بالادستی خود را به نقاط تحقق این برنامه‌ها برسانیم.

وی با اشاره به زلزله اخیر شهرستان مشهد مقدس گفت: در کمتر از 45 دقیقه شهرداران مناطق و نواحی گزارشات خود را پس از زلزله به ما ارائه کردند و معدل گزارش نتیجه داد که در شهر مشهد حتی یک خشت نیز جابه‌جا نشده است.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: بعد از ظهر روز حادثه به استاندار نیز اعلام کردم که شهرداری آمادگی دارد تا در صورت نیاز به خارج از محدوده شهری نیز خدمات‌رسانی کند که استاندار گفت تاکنون دستگاه‌های دیگر به‌خوبی به وظایف خود عمل کرده‌اند و نیازی به ورود شهرداری نیست.

وی بیان کرد: ایجاد شایعات بسیاری در زمینه امکان به وجود آمدن زلزله‌های 7ریشتری در فضای مجازی این احتمال داده شد که بسیاری از مردم شب را خارج از خانه‌های خود به صبح برسانند از این رو شهرداری مشهد با آزادسازی چادرزدن در پارک‌ها، آماده‌سازی سوله‌های بحران، آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی و ساماندهی کمپ‌های اسکان زمینه را برای این امر فراهم کرد.

مرتضوی ادامه داد: رقبای سیاسی ما از آن روزی که آمده‌ایم و این شورا به‌روی کار آمده ستاد فرماندهی خود را مشخص کرده‌اند و در حال حمله هستند؛ خرده گرفته‌اند که چرا مرتضوی به تهران رفت، بنده سؤال می‌پرسم؛ روحانی چرا به سمنان رفت؟ و اگر واقعاً آنها نگران وضعیت بحرانی مشهد بودند که چنین وضعیتی وجود نداشت خودشان نیز باید به مشهد می‌آمدند، اگر کار سیاسی بد است تنها برای ما بد است یا برای آنها نیز مشکل دارد؛ رسانه‌ها رصد کنند و ببینند که از 25 اسفند تاکنون آقایان چند سفر سیاسی رفته‌اند.

مرتضوی ادامه داد: رئیس جمهور به بیرجند که آمد کارخانه سیمانی را افتتاح کرد که من در دولت نهم با 35 میلیارد تومان ارزی که از بانک کشاوری گرفته بودم کارهایش را انجام داده و افتتاح کردم؛ در سفری که به تهران داشتم تمام هزینه را از جیب خودم هزینه کردم نه مثل برخی آقایان که با هیئتی بلندپایه با به‌کارگیری هواپیماها و وسایل زیاد به سفر استانی بروم.

وی گفت: در بسیاری از رسانه‌ها آمده که بنده ریاست ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی را به‌عهده گرفته‌ام در صورتی که این موضوع صحت ندارد؛ در اطراف ایشان انسان‌های بسیار زیادی با جایگاه‌های بالاتر وجود دارد، در حال حاضر برخی خبرگزاری‌ها با استفاده از بیت‌المال کار انتخاباتی را شروع کرده و ناعادلانه در این راه به پیش می‌روند.

شهردار مشهد تصریح کرد: آقای رئیس جمهور در یک ماه اخیر به‌میزان دو سال گذشته به سفر رفته است در حالی که دولت مستقر بوده و همه چیز را در دست دارد نمی‌دانم چرا برای یک روز مرخصی من چنین «الم‌شنگه‌ای» به پا می‌کنند؛ در بسیاری از رسانه‌ها از وضعیت شهر مشهد به‌عنوان یک وضع بحرانی یاد می‌کنند اما واقعاً اگر به این شکل است چرا رئیس جمهور، وزیر کشور و یا معاون اول ریاست جمهوری به شهر مشهد سفر نکرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یك حمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
جناب شهردار یادتان رفت آقایه ترامپ هم رفت كلمبیا .مرد حسابی تو به وظیفه حودت برس رییس حمهور كجا بودنش چه ربطی به شما دارد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
یكی به نعل و یكی به میخ...
خسته شدیم از تحركات انتخابی كه در آن قصد كوبیدن همدیگرو دارند؟
كدام رئیس جمهور آمد كه منتقد نداشته است؟
پس چرا در ایام انتخابات یاد این می‌افتید كه همدیگرو بشورید بزارید كنار خشك كنید؟

نیازمندی ها