رئیس پلیس راهور اردبیل خبر داد؛

برگه ارشادی به جای جریمه رانندگی

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از صدور 3 هزار برگه ارشادی تخلفات رانندگی در استان طی تعطیلات نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۷۸
برگه ارشادی به جای جریمه رانندگی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، رحیم آقامحمدی گفت: در طول تعطیلات نوروزی پلیس تذکر لسانی و اقناعی را در اولویت قرار داده و به منظور فرهنگ‌سازی رفتارهای ترافیکی به جای جریمه برای رانندگانی که تخلف حادثه‌ساز را مرتکب نشده بودند، برگه‌های ارشادی صادر کرد.

وی افزود: برگه ارشادی به معنی جریمه نیست و تنها تذکراتی به منظور اصلاح ایرادات رانندگی به رانندگان است.

آقامحمدی ادامه داد: تمام اماکن عمومی و گردشگری در طول تعطیلات نوروزی به صورت گسترده از طریق پلیس پایش و نظم و انضباط در آن ها برقرار شد تا مسافران بدون دغدغه سفر کنند.

وی تصریح کرد: در این ایام تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی نیز به صورت مستمر پایش و رسیدگی می‌شود و در وضعیتی که برای خطاهای غیرعمدی رانندگان برگه ارشادی صادر می‌شد، پلیس اغماضی در ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز نداشت.

به گفته رئیس پلیس راهور استان اردبیل، تعطیلات نوروزی بدون مشکل خاصی سپری شد و به منظور کاهش تصادفات نیز طرح‌های متعددی به اجرا درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
جالبه خوشم اومد.این رویه باعث اعتماد بین طرفین میشه.،من وقتی رانندگی میكردم.میدیدم كه رانندگان كه ازروبرو می اومدن چطورباچراغ زدن وعلامت من ودیگران رو خبرمیكردندكه مراقب باشید پلیس سرراهه .براستی چرا؟چه عاملی باعث ازبین رفتن اعتمادشده؟این برگهای ارشادی مثبت است ونتیجه مثبتی خواهدداشت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها