مترجم اسکایپ، مترجم صوتی زمان واقعی این پلتفرم، به تازگی به قابلیت دیگری مجهز شده است. مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که دهمین زبان هم به مترجم اسکایپ افزوده شد: زبان ژاپنی. این زبان از این پس بر روی تمامی سرویس های ترجمه مایکروسافت، منجمله Microsoft Translator Live، در دسترس خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۳۷
مترجم اسکایپ از این پس قادر به ترجمه زبان ژاپنی هم خواهد بود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ همانطور که اسکایپ در پستی وبلاگی اعلام کرد زبان ژاپنی همواره به عنوان یکی از دشوارترین زبان ها برای یادگیری مطرح بوده است.
بنابراین افزوده شدن آن به مترجم اسکایپ، می تواند کمک بزرگی برای کاربران این پلتفرم باشد، بخصوص برای کاربرانی که در حال حاضر هم از ترجمه 9 زبان دیگر موجود در مترجم اسکایپ شامل انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی ماندارین، ایتالیایی، پرتقالی برزیلی، عربی و روسی بهره می برند خواهد بود.
برای استفاده از امکان ترجمه زبان ژاپنی یا هر زبان دیگری در مترجم اسکایپ، در نسخه دسکتاپی اسکایپ بر روی نماد کره زمین کلیک کنید. اگر از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می کنید، نیز باید در اپلیکیشن پیش نمایش اسکایپ روی دکمه Skype Translator ضربه بزنید.


در ماه ژانویه، گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن موبایلی Word Lens _ که کاربران می توانند با استفاده از آن و با قراردادن متن در مقابل دوربین گوشی به ترجمه متن دسترسی داشته باشند – نیز از زبان ژاپنی پشتیبانی خواهد کرد.
غیر از ترجمه فایل های صوتی و مکالمات، اسکایپ همچنین ترجمه متون بین بیش از 60 زبان را ممکن می سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها