رونالدو یکی از ثروتمندترین بازیکنان دنیای فوتبال است که با ثروتش هر کاری دلش بخواهد می کند، از راه اندازی هتل های زنجیره ای تا خرید اتومبیل های گوناگون.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۱۹
همه اتومبیل‌های کریستیانو رونالدو +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا ، کریستیانو رونالدو یکی از ثروتمندترین بازیکنان جهان است. مهاجم رئال مادرید همیشه به دنبال بهترین‌هاست و این موضوع نه تنها در فوتبال دیده می‌شود بلکه در زندگی شخصی‌اش نیز مشخص است.

این بازیکن پرتغالی، هتل، آپارتمان، جت شخصی و اتومبیل‌های زیادی دارد. او همیشه بهترین ماشین‌ها را انتخاب می‌کند. در ادامه به اتومیبل‌های گرانقیمت مهاجم مادرید در سال‌های اخیر اشاره می‌شود.

این عکس هم مربوط می شود به تصادف رونالدو با اتومبیل گران قیمتش در زمان حضور در منچستریونایتد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
عاقبت خاك گل كوزه گران خواهیم شد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
خوب كه چی ؟! مگر آدم بیشتر از یك اتوموبیل نیاز دارد .؟ متاسفانه فوتبال از یك ورزش سالم و مفرح تبدیل شده به ابزاری برای خودنمایی و اشرافیت . دلیلش اینه كه دستمزدهای بیش از اندازه و غیر منطقی به این بازیكنان می دهند . این بازیكنان با یك صدم این دستمزدها هم منت می برند بازی كنند اما نمی دانم چرا این همه مبالغ بالاست ؟!
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
دلبستگی به این دنیا انسان را به خاك سیاه مینشونه. گول چند صباحی كه تو مال و منال غرق میشویم را نباید بخوریم. لذت های زودگذر دنیا و بعدش زندگی پس از مرگ و جواب پس دادن. مرگ خیلی ترسناكه. عمرمثل باد میگذره و فقط افسوسش میمونه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها