رئیس اتحادیه میوه وسبزی با بیان اینکه قیمت چغاله بادام طی ۱۵ روز آینده به ۴ تا ۵ هزارتومان کاهش می‌یابد، گفت: طی ۳ روز آینده گوجه سبز وارد بازار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۱۷
گوجه سبز به زودی می آید! + قیمت چغاله

به گزارش جام جم آنلاین، سید حسین مهاجران در گفتگو با مهر از کاهش قیمت سیب درختی و خیار در بازار خبر داد و اظهارداشت: قیمت هرکیلوگرم سیب درختی و خیار ۵۰۰ تومان ارزان شده و درحال حاضر هرکیلوگرم سیب درختی سفید ۶۵۰۰ تومان و قرمز ۵۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی قیمت خیار گلخانه‌ای را نیز ۳۰۰۰ تومان و خیار بوته‌ای را بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت پرتقال‌های وارداتی غیرمجاز بین ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان است، گفت: قیمت پرتقال شمال باکیفیت و آبدار نیز کیلویی بین ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان است.

مهاجران اضافه کرد: عرضه پرتقال جنوب نیز بسیار کاهش یافته و فصل این محصول رو به پایان است.

وی نرخ هرکیلوگرم موز را هم بین ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: کیوی هم کیلویی بین ۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی درباره قیمت نوبرانه‌ها نیز گفت: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم چغاله ریز بین ۲۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان و چغاله درشت ۱۵۰۰۰ تومان است.

مهاجران با بیان اینکه با ورود محصولات ساوه، گرمسار، کرج و شهریار قیمت چغاله کاهش پیدا می‌کند، افزود: تا ۱۰ الی ۱۵ روز آینده تولید این نقاط وارد بازار خواهد شد و قیمت چغاله به ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ هم می‌رسد.

وی از ورود گوجه سبز طی ۳ روز آینده به بازار خبر داد و اظهارداشت: طی ۳ روز آتی گوجه سبز تولیدی گرمسار، قم و ساوه وارد بازار مصرف خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
اسكل شده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
دغدغه گوجه سبزی , امسال سود سرشار را به جیب چه مدیری واریز خواهد كرد كه تمام رسانه ها آنرا در صدر اخبارشان قرار داده اند , در كشوری كه زندگی سبز كیمیاست ؟!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
مشكل گوجه سبز بود كه بحمداله حل شد بریم سراغ برجام
از ملارد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
گوجه سبز شهریار خوبه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها