پسر جوان که در جریان دعوای خانوادگی، پدرش را با ضربه‌های چاقو کشته بود، دیروز از سوی خواهران دوقلویش بخشیده شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۹۲
خواهران دو قلو، قاتل پدر را بخشیدند

به گزارش جام‌جم، پسر 27 ساله متهم است اوایل آذر سال 94 در یکی از محله‌های شمالی تهران بعد از دعوا با پدرش، عصبانی شده و او را با ضربه‌های چاقو از پای درآورده بود.

او در بازجویی اولیه به بازپرس جنایی گفت: من با خواهران دوقلویم در این خانه زندگی می‌کنیم و پدرمان که راننده بود نیز به ما سر می‌زد. دیشب پدرمان اینجا آمد. من بیرون از خانه بودم زمانی که بازگشتم مردی غریبه در خانه بود، او پدرم را کشته و حتی ضربه‌هایی به من زد که آثار خراش‌های روی دستم به خاطر همان درگیری است.

در ادامه تحقیقات معلوم شد ادعاهای پسر جوان صحت ندارد و او قاتل پدرش است. متهم وقتی راز خود را فاش شده دید به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: آن روز بر سر مسائل مختلف با پدرم جروبحثمان شد. می‌گفت اگر مادرتان فوت نمی‌کرد، این همه مشکل نداشتیم. از شدت عصبانیت و به خاطر علاقه‌ای که به مادرم داشتم، با پدرم درگیر شدم. پدرم چاقو را برداشت و به سمتم آمد. چاقو را از او گرفتم و چند ضربه به بدنش زدم. همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با دستور قاضی سجاد منافی‌آذر، متهم صحنه جنایت را بازسازی کرد و روانه زندان شد.

با گذشت دو سال از این جنایت خواهران دو قلوی متهم به قتل در حالی که متوجه شده بودند برادرشان بشدت از کاری که انجام داده پشیمان است، تصمیم گرفتند او را ببخشند. آنها دیروز با حضور در دادسرای جنایی از حق خود گذشتند و برادرشان را بخشیدند.

پرونده متهم با صدور قرار جلب به دادرسی بزودی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال می‌شود تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
نه تو رو خدا بیان و داداششون نبخشن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها