رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: زمینه سازی برای مشارکت پرشکوه و حداکثری مردم ، ایفای نقش حرفه ای و رعایت کامل بی طرفی از مهمترین اولویت های رسانه ملی در انتخابات 29 اردیبهشت است.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۳۸
حضور حداکثری مردم و بی طرفی کامل، اولویت رسانه ملی در انتخابات

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علی عسکری عصر امروز در حاشیه بازدید از مراحل تکمیل دکور مناظره های انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه انعکاس خدمات و اقدامات و دستاوردهای سه قوه بویژه دستگاه اجرایی از وظایف قانونی و از افتخارات صدا و سیما است ، گفت : صدا و سیما باوجود انتقادهای برخی جریان های سیاسی ، بر اساس وظایف قانونی خود ، اقدامات و خدمات دولت محترم را پوشش گسترده و وسیع داده است زیرا رسانه ملی، امید آفرینی و نشان دادن پیشرفت کشور و پرهیز از سیاه نمایی را رسالت جدی خود می داند. وی با تاکید بر اینکه نحوه تعامل صدا و سیما با دولت مستقر بی سابقه بوده است ، افزود : آنتن رسانه ملی در سال 95 در بهترین زمان ، بطور متوسط ، روزانه 21 ساعت در اختیار مسئولان اجرایی کشور بوده است ضمن آنکه وزرای دولت نیز ، بطور متوسط ، روزانه 6 ساعت آنتن رسانه ملی را در اختیار داشتند.

رییس رسانه ملی خاطر نشان کرد : پوشش گسترده اقدامات دولت یازدهم درحالی انجام شده است که صدا و سیما در سخت ترین شرایط مالی قرار دارد .

دکتر علی عسکری خاطر نشان کرد : با توجه به ورود به فضای انتخاباتی و شروع ثبت نام کاندیداها از روز سه شنبه این هفته ، عقل حکم می کند ،صدا و سیما برای حفظ عدالت رسانه ای ، در انعکاس و پخش برنامه های اعضای دولت ، ملاحظاتی را تا پایان انتخابات در نظر بگیرد که دوستان دولت نیز بر آن صحّه می گذارند.

دکتر علی عسکری همچنین با اشاره به برنامه های متنوع و متعدد صدا و سیما برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ، تاکید کرد : فرصت های مناسب ، منصفانه و قابل توجهی در شبکه های تلویزیونی و رادیویی ، در اختیار همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که صلاحیت آنها احراز شود ، قرار خواهد گرفت ، بنابراین نیازی به صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات نیست.

رییس سازمان صدا و سیما اظهار امیدواری کرد : کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، با رعایت انصاف ، اخلاق و عدالت وارد صحنه انتخابات شوند و زمینه یک انتخابات پرشور و افتخار آمیز را فراهم آورند. آقای علی عسکری با تاکید بر اینکه رسانه ملی یک رسانه رشید و مردمی است و بر اساس فرمایش امام ره ، مردم را ولی نعمت خود می داند ، گفت : پیگیری مطالبات و مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بویژه مستضعفین و رساندن صدای مردم به گوش مسئولان ، از اصلی ترین وظایف رسانه ملی است.

دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه در نظر سنجی های دقیق صدا و سیما در شش ماه گذشته ، اشتغال اولویت اصلی مردم بوده است ، تاکید کرد : برغم برخی نا مهربانی ها اما صدا و سیما در کنار انعکاس خدمات مسئولان ، به پیگیری مطالبات و مشکلات مردم ادامه خواهد داد.

رییس سازمان صدا و سیما افزود : رسانه ملی همواره با شادی مردم می خندد و در غم های مردم سوگوار است ، که نمونه بارز آن ، همراهی با اندوه مردم در حادثه پلاسکو و همچنین بردن شادی به خانه های مردم در ایام شادمانی نوروز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها