رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

تغییر و تحول اساسی در کابینه دولت / پا به سن گذاشته ها بروند

دبیر هیأت رییسه مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

لاریجانی رویکردی آسیب شناسانه به مشکلات کشور دارد

عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه امسال بهارستان برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق فضای کسب و کار عزم خود را جزم کرده، گفت: رییس مجلس در جلسات مختلف با نگاهی آسیب شناسانه بر این مهم تأکید داشته است.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۹۱
لاریجانی رویکردی آسیب شناسانه به مشکلات کشور دارد

«محمد علی وکیلی» در گفتگو با جام جم آنلاین پیرامون آخرین محورهای مطروحه در هیأت رییسه مجلس گفت: رییس مجلس طبق چندین مورد آسیب شناسی که از شرایط موجود کشور داشتند، موارد اولویت‌دار را که مشتمل بر موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بود، با نمایندگان در میان گذاشتند.

وی افزود: در این جلسات مقرر شد، مجلس تمرکز خود را بر روی مسایل راهبردی گذاشته و چاره‌ای برای آنها بیاندیشد که این موضوع با توجه به شعار امسال و تأکید مقام معظم رهبری بر تحقق هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی، رویکرد جدید خانه ملت را نسبت به مسایل کشور در سال 96 نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که رسیدگی به سئوالات و احتمالا استیضاح وزرا تا پایان کار دولت فعلی به کجا می‌انجامد اظهار داشت: این موضوع تابع نوع سئوالات و محتوای مسئله از وزیر بوده، لیکن این موضوع رویه طبیعی خود را طی خواهد کرد، ولی با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده برای پایان کار دولت یازدهم بعید است جو مجلس به سمت استیضاح وزرا برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها