شاید بتوان گفت شیائومی می 6 یکی از پرچمداران سال جاری است که برای رونمایی از آن لحظه شماری می شود و حالا اطلاعات جدیدی در خصوص زمان رونمایی از آن منتشر شده است. مدیر عامل کمپانی شیائومی اخیراً تایید کرد که این پرچمدار در ماه آوریل رونمایی خواهد شد، اما هنوز از تاریخ دقیق رونمایی اطلاعی در دست نیست. اما اگر شایعات امروز صحت داشته باشند، شیائومی می 6 در نیمه دوم ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد. تا این لحظه در شایعات به تاریخ های 11 ، 16 و 18 آوریل اشاره شده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۴۴
شیائومی می 6 در نیمه دوم ماه آوریل رونمایی می شود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌منابع این شایعات همچنین اشاره کرده اند که شیائومی در هفته اول پس از رونمایی حدود 50 هزار دستگاه می 6 آماده عرضه خواهد داشت و تولید این محصول به تدریج افزایش خواهد یافت. در این شایعات همچنین گفته شده که قیمت می 6 احتمالا از آنچه انتظار می رفت بالاتر خواهد بود و بنابراین بالاتر از 290 دلار عرضه می شود. مدل پایه ی می 5 در زمان عرضه در ماه فوریه سال گذشته با قیمت 290 دلار راهی بازار شد و احتمالا می 6 کمی گران تر خواهد بود و ممکن است قیمت آن تا 362 دلار هم برسد. این قیمت به مدل پایه ی این گوشی مربوط می شود و مدل های قدرتمندتر آن با قیمت بالاتری عرضه خواهند شد. مثلا مدل پلاس و مدلی که از رم بالاتری برخورداری است قطعا با قیمت بیشتری وارد بازار می شوند. گفته می شود شیائومی دو نسخه مختلف از می 6 با 4 و یا 6 گیگ رم معرفی خواهد کرد.
مدتی است شایعات متعددی در رابطه با می 6 به گوش می خورد و بر اساس آنها می توان گفت که این پرچمدار دارای دوربین دوال بر روی پنل پشتی است، بدنه آن از جنس فلز و شیشه است، از یک دکمه هوم فیزیکی در زیر نمایشگر برخوردار است، و در دو مدل با نمایشگر 5.15 و 5.7 اینچی معرفی می شود. نسخه سرامیکی می 6 نیز در دسترس خواهد بود. می 6 با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا عرضه می شود و در دل آن یک پردازنده 64 بیتی 8 هسته ای اسنپدراگون 835 قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها