یک: نوروز امسال صداوسیما به سنت هر ساله تلاش کرد با تولید برنامه‌های مفرح و جذاب، مخاطبان را با خود همراه سازد. حضور چهره‌های موفق و شناخته شده در برنامه‌های مختلف و تمرکز بر ساخت برنامه‌هایی که به سلیقه مخاطبان نزدیک‌تر است یکی از ویژگی برنامه‌های نوروزی امسال بود.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۰۷
رسانه ملی و یک بزنگاه تاریخی دیگر

علاوه براین تلویزیون کوشید با دوری از پایتخت و ساخت سریال‌های آپارتمانی گوشه‌ای از جغرافیای دیدنی کشورمان را در آثار نمایشی خود بازتاب دهد. آنچه در سریال «علی‌البدل» و «مرز خوشبختی» دیده شد، بخشی جذاب از مناطق کمتر دیده شده بود که بسیاری را به این صرافت خواهد انداخت تا ازاین مناطق دیدن کنند. مطمئنا از این به بعد خیلی درباره لوکیشن سریال علی‌ البدل خواهیم شنید. چون به نظر می‌رسد از ابتدا قصد این بوده که جغرافیای این اثر به مخاطبان معرفی شود.

دو: نزدیک شدن به ایام انتخابات بار دیگر جایگاه ویژه رسانه ملی را در جامعه یادآور می‌شود و این‌که تا چه اندازه این رسانه همچنان مورد وثوق و مرجع انبوه مخاطبان آن در سراسر کشور است.

در واقع در بزنگاه‌هایی مانند انتخابات و نظایر آن است که جایگاه این رسانه بزرگ و میزان تاثیر‌گذاری آن در جامعه نزد برخی مشخص می‌شود رسانه ملی به عنوان مهم‌ترین رسانه دیداری و شنیداری وظیفه دارد با تهیه برنامه‌های گوناگون به معرفی کاندیداها، برنامه‌ها و دیدگاه‌هایشان بپردازد. حتی منتقدان سرسخت رسانه ملی نیز بر این نکته توافق دارند که این رسانه جایگاهی دربین توده‌های مختلف مردم در اقصی نقاط کشور دارد که تقریبا هیچ رسانه دیگری ندارد. همین مهم است که همه نظرها را به سوی این رسانه معطوف کرده و به همان میزان هم توقعات را از آن بالا برده است. اقبال مردم به رسانه ملی به استناد نظرسنجی‌های صورت پذیرفته مبین این واقعیت است که سازمان صدا و سیما با تمرکز و توجه به دغدغه‌های مردم و تولید آثار فاخر، سیر صعودی جذب مخاطبان را با سرعت بالاتری خواهد پیمود.

مهدی غلامحیدری - دبیر قاب‌کوچک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها