شهرزاد مظفر، بانوی شماره یک فوتبال و فوتسال بانوان

یک زن ورزشکار ایرانی تمام عیار + عکس

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل سنگاپور با نتیجه پرگل پیروز شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۴۷
مقدماتی جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا/ امید صعود برای ایران زنده شد

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا امروز (چهارشنبه) دردومین دیدار مقابل سنگاپور قرار گرفت.

ملی‌پوشان کشورمان در نیمه نخست با ارائه بازی خوب موفق شدند توسط زهرا قنبری و سارا قمی در دقایق 14 و 16 دروازه حریف را باز کنند و این نیمه را با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسانند.

در نیمه دوم تیم ملی ایران برای بار سوم در دقیقه 51 به گل رسید. همچنین در دقیقه 84، 88 و 90 تیم ایران موفق شد بازهم دروازه حریف را باز کند و در نهایت نیز بازی با نتیجه 6 بر صفر به پایان رسید. بانوان فوتبالیست ایران در نخستین بازی خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میانمار شده بودند.

الهام عنافچه، کویستان خسروی، زهرا قنبری، سارا ظهرابی، شبنم بهشت، سارا قمی، فروغ موری، کوثر کمالی، زهرا حاتم نژاد، فاطمه گرایلی و مریم یکتایی ترکیب اولیه ایران بودند.

در دیگر دیدارهای امروز کره شمالی با نتیجه 5 بر صفر هنگ کنگ را شکست داد. بازی فیلیپین و عراق نیز با نتیجه 4 بر صفر به سود فیلیپین در حال برگزاری است.

ملی‌پوشان فوتبالیست ایران در سومین دیدار 20 فروردین مقابل ویتنام قرار می‌گیرد.

16 تیم در 4 گروه در مرحله مقدماتی حضور دارند. تیم‌های اول هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و در این مرحله باید با تیم‌های چین، ژاپن، اردن و استرالیا رقابت کنند. جام ملت‌های آسیا 2018 به میزبانی اردن برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها