به همت مراکز استانی صداوسیما صورت گرفت

پخش زنده 12 هزار دقیقه ارتباط تصویری از سفرهای راهیان نور

در تعطیلات نوروز و به همت سیمای مراکز استانی صدا و سیما، بیش از 12 هزار دقیقه ارتباط زنده تصویری برای پوشش گسترده سفرهای راهیان نور نوروزی برقرار شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۴۵
پخش زنده 12 هزار دقیقه ارتباط تصویری از سفرهای راهیان نور

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما، کاروان‌های راهیان نور در نوروز امسال همچون سال‌های گذشته به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند و هزاران نفر با حضور در این مناطق، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

با تدابیر اتخاذ شده و هماهنگی میان معاونت امور استان‌های صدا و سیما و مرکز بسیج رسانه ملی، پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی با محوریت مراکز استانی صورت گرفت.

امسال به همت مراکز کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آبادان و خلیج فارس، اخبار و تصاویر مربوط به سفرهای راهیان نور انعکاس بسیار خوبی در شبکه‌های استانی و سراسری یافت به گونه‌ای که در مجموع بیش از 714 ارتباط تصویری با مدت زمان 12 هزار و 331 دقیقه معادل 205 ساعت و سی و یک دقیقه با شبکه‌های سراسری و استانی برقرار شد.

در این بین آبادان با 250 ارتباط در صدر مراکز و مراکز خوزستان با 183 ارتباط، ایلام با 172 ارتباط، کرمانشاه با 67 مورد و مرکز خلیج فارس با 32 ارتباط تصویری، در رده‌های بعدی جای گرفتند و توانستند در ایجاد چتر رسانه‌ای و تصویری مناسب برای سفرهای راهیان نور، نقش بسزایی داشته باشند.

گفتنی است مرکز آبادان از نوزدهم اسفندماه، خوزستان از بیست و یکم اسفند ، ایلام از بیست و پنجم اسفند و کرمانشاه و خلیج فارس هم از یکم فروردین ماه، اکیپ‌های تولید و ارتباط زنده را در یادمان‌های شهدا مستقر و این میزان از ارتباط را با وجود شرایط نامناسب جوی، ساماندهی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها