مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بر اثر سقوط خودروی پراید به عمق 50 متری دره گردنه پشته در مسیر یاسوج به سمیرم مرد و همسر باردارش جان خود را از دست دادند و کودک چهار ساله آن‌ها مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۴۰
نجات معجزه‌آسای دختربچه پس از سقوط به دره +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، عباس عابدی امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص حادثه مرگبار سقوط پراید به دره در محور یاسوج به سمیرم اظهار کرد: روز گذشته خودروی پرایدی که از سمت یاسوج به طرف سمیرم در حال حرکت بود در مسیر دچار حادثه شد.

وی افزود: به دلیل بارش و لغزندگی جاده در یک پیچ خطرناکی خودروی پراید به درون دره‌ای با ارتفاع بیش از 50 متری سقوط می‌کند که این دره صخره‌ای بوده و فردی دیدی به پائین دره نداشته است.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: به دلیل نبود دید به پائین دره پلیس این خودرو را پیدا نکرده است که به طور اتفاقی عابری در آن منطقه با مشاهده کردن صحنه نیروهای امدادی را باخبر می‌کند.

وی با بیان اینکه آزادسازی این سانحه دلخراش توسط جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت، تأکید کرد: حوالی ساعت 6:30 صبح اورژانس به محل حادثه می‌رسد و پس از بررسی‌ها نیروهای اورژانس متوجه می‌شوند که از سه سرنشین این خودرو دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

عابدی با بیان اینکه دختر 4 ساله بدنش بسیار سرد شده بود و دچار شکستگی شدید شده بود، ادامه داد: زمانی این اتفاق رخ داده بوده که بارش باران را در آن محور داشته‌ایم چرا که نیروهای امدادی پس از بررسی‌های متعدد متوجه شدند که کودک دختر چهارساله باران خیس مانده بود.

وی خاطرنشان کرد: به طور معجزه‌آسایی دختر چهار ساله‌ای در این سانحه جان سالم به در برد که توسط نیروهای اورژانس این کودک سریعاً به بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان سمیرم انتقال داده شد.

عابدی اضافه کرد: متأسفانه مادر دختر 4 ساله‌ای که در این حادثه جان باخت باردار بوده است که به همراه جنین خود در این حادثه فوت شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان کرد: آزادسازی خودروی پراید در این دره توسط نیروی جمعیت هلال‌احمر انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
معجزه‌شده‌است‌شانس‌آورد.
رامین حیدری
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
من از نزدیك صحنه را دیدم.
صحنه دلخراشی بود. دلم برا اون طفل معصوم میسوزه.
ولی مساله ای كه هست اینه كه این جور كه من دیدم سرعت پراید زیاد نبوده.
به آرومی به لبه پرتگاه رسیده و در حین سقوط یه غلت زده و روی سقف فرود اومده بود. در ضمن راننده داخل خودرو نبود ، كنار ماشین افتاده بود.
احتمالا ماشین پارك بوده و بعد حركت كرده و سقوط كرده. راننده هم میخواسته ماشینو بگیره كه نتونسته و خودش هم سقوط كرده.
زمانی كه من رسیدم همون لحظه ماموران پلیس و هلال احمر و دونفر دیگه رسیدن كنار ماشین.
در ضمن ساعت 6:30 صبح نبود ساعت 6:30 عصر بود.
خدا بیامرزدشان...
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
خداوند رحمت كند و آن طقل بجا مانده را كمك نماید. واقعآ آن خدا بیامرز نمی توانست قدری آهسته تر رانندگی نماید و جان خود و همسر باردارش را نگیرد؟ در اكثر تصادفات یك پراید مشاهده می شود. من خودم در اتوبانها كه رانندگی می كنم اكثر سبقت ها و مارپیچ ها را پراید سوار ها به نمایش می گذارند. قصد توهین ندارم فقط می توانم بگویم فرهنگ نیز در تصادفات نقش تعیین كننده ای دارد.خیلی متأسف و متأثر شدم خصوصاً برای مادر باردار و بچه به جای مانده.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
برای تعطیلات امسال اصفهان رفتم رانندگی در جاده ها نسبت به قبل خیلی رضایت بخش تر بود و همه سعی میكردند سرعت قانونی كه پلیس مشخص كرده رعایت كنند . اتومبیل ها چند صد میلیونی حد سرعت 110 را رعایت میكردند ولی اكثر پراید ها سرعت های غیر قانونی داشتند متاسفانه . من موندم چرا باید با پراید كه حداقل ایمنی رو داره باید سرعت غیر قانونی راند این طفل بیگناه و مادر دو فرزند چه گناهی كرده اند كه اینچنین گرفتار بی فكری شوند . برای دختر بچه خدا وكیلی اشكم در اومد .
خدایا در پناه خودت نگهش دار آینده اش فقط دست توست .
96
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
آخه واجبه تو این بارندگی با زن باردار به مسافرت رفت یا هر جای دیگه.همش دست خود انسانه و با كمی عقل و منطق می تواند جلوی این حوادث رو بگیرد جای مادر و اون كوچولوی دنیا ندیده كه تو بهشت هست و اون دختر یتیم و بیوه شده گناه داشت.
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
بنازم حكمت خدارا
عدنان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
نیروهای امدادی پس از بررسی‌های متعدد متوجه شدند كه كودك دختر چهارساله باران خیس مانده بود.
جمله بندی معركه.....

نیازمندی ها