مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از پشت صحنه سریال شکوه یک زندگی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۳۱
بازدید مسعود صباح از پشت صحنه شکوه یک زندگی+عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی مجموعه تلویزیونی شکوه یک زندگی، صبخ امروز مورخ پانزدهم فروردین ماه سال جاری، مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما با بازدید از سریال شکوه یک زندگی در بیمارستان بازرگانان واقع در خیابان ری شهر تهران از پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی دیدن کردند.

همچنین در ادامه این بازدید مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو، با عوامل این مجموعه در خصوص روند و کمیت و کیفیت این اثر تلویزیونی به گفتگو پرداخت.

مجموعه تلویزیونی شکوه یک زندگی این روزها با تصویربرداری در شهر تهران و بیمارستان بازرگان سکانس های مربوط به بیمارستان شهید بقایی اهواز که نارگل برای پیدا کردن یحیی همسرش به جنوب سفر کرده و برای شناسایی یک جسد مجهول الهویه به این بیمارستان آمده است را پشت سر می گذارد.

گفتنی است، در این بازدید بازیگرانی همچون بیتاسحرخیز در نقش نارگل و افسانه ناصری در نقش خانم اسدزاده سر پرستار بیمارستان بقایی در لوکیشن حضور داشتند.

قصه‌ی این مجموعه در فضای دهه 60 هجری شمسی در یکی از روستا‌های استان مازندران روایت شده و حدود 80 درصد از داستان متعلق به دوران دفاع مقدس به‌ویژه مقارن با زمان انجام عملیات خیبر طراحی و پایه‌ریزی شده است.

در این مجموعه بازیگرانی چون؛ بیتا سحر خیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، مریم کاظمی، حسام محمودی، مزدک رستمی، سوگل طهماسبی، کوروش سلیمانی، الهام جعفرنژاد، طوفان مهردادیان، مینا نوروزی فر، ساقی زینتی، مهری آل آقا و تعدادی دیگر بازیگران استانی مازندران امیر بابازاده در نقش عباس، سید حسن حسینی، نیلوفر غلامی، سید ابراهیم عمادی، سعدالله ولی زاده، رجبعلی بریمانی، منوچهر عموزاد، امیر قلی پور، محمدجواد رحمانی آلاشتی، ماهروز نژادی، حمیدرضا بختو، برهام اخلاقی، ایمان توکل به ایفای نقش می‌پردازند.

نسخه اولیه فیلمنامه‌ی این مجموعه به قلم شعله شریعتی نوشته و مرجان اشرفی زاده، فیلمنامه نهایی را به نگارش درآورده و مسئله «شکوه یک زندگی»، در تکریم همسران شهدای جاویدالاثرهایی است که با استقامت و امیدواری برای رسیدن خبر و نشانه ای از عزیزانشان،‌ سالها به تنهایی بار زندگی خود و فرزندانشان را به دوش کشیدند و در اصل آنها بودند که شکوه یک زندگی را به نمایش گذاشتند.

برخی از همکاران در این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:
نویسنده فیلمنامه اولیه : شعله شریعتی، نویسنده فیلمنامه نهایی : مرجان اشرفی زاده، کارگردان: رضا بهشتی، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر برنامه ریزی: بهرام ملکی علوی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی، منشی صحنه: سحر عقیقی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، مدیر تصویربرداران: حمیدرضا رحیم زاده، مدیر صدابرداری:عبدالرضا حیدری، مدیر تولید: محمود ریحان صفت ، ساخت موسیقی : امیر رجب، کارگردان پشت صحنه: علی نعمت اللهی، عکاس مصطفی کاظمی، روابط عمومی: محدثه نعمتی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها