صفحه شخصی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تنها پس از حدود 15 روز از راه اندازی اش 100 هزار تایی شد. هر چند چندان دور از انتظار هم نبود چرا که او یکی از فعالترین سیاستمداران ایرانی در فضای مجازی است.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۸۸
محمد جواد ظریف صدهزارتایی شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین حضور فعال محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی باعث شد تا «دیپلماسی فیس بوکی» وارد ادبیات سیاسی ایران شود، از همان روزهای اول آغاز به کار دولت یازدهم حضور فعال ظریف در فضاهای مجای و تعاملش با کاربران سوژه مورد توجه رسانه ها بود، سوژه ای که به نظر می رسد همچنان جذاب است و با پیوستن او به شبکه اینستاگرام جذاب تر از سایق هم پیش می رود.
همین دو هفته پیش بود که او تصمیم گرفت صفحه ضخصی اش را در اینستاگرام راه اندازی کند و در همین فاصله تعداد فالوئرهایش به 100 هزار نفر رسیده است. او در توئیتر هم فعال است و با استفاده از این فضاها به اخبار سیاسی جهان و و البته ایران واکنش نشان می دهد. او در توئیتر هم 600 هزار دنبال کننده دارد و به دلیل سابقه طولانی حضورش در فیس بوک تعداد فالوئرهایش در این شبکه به مرز 920 هزار نفر رسیده است.
ظریف به صدهزارتایی شدنش در اینستاگرام و البته اخذ تیک آبی این شبکه به عنوان صفحه اصلی او هم واکنش نشان داده است و در پستی نوشته است: « سلام دوستان . با همراهی بزرگوارانه شما، این صفحه اینستاگرام در کمتر از دو هفته به ۱۰۰ هزار همراه پرمهر رسید و به عنوان صفحه اصلی توسط اینستاگرام شناسایی شد و "تیک آبی" گرفت. از همراهی تان سپاسگزارم. امیدوارم بتوانیم از این مسیر، راه جدیدی برای ارتباط صمیمی برقرار کنیم.
تقاضای من از همه دوستان گرامی این است که در برابر نقد و حتی توهین، متانت و مدارا پیشه کنند و پاسخ توهین ها را با نرمی و مهربانی بدهند که این آموزه مهم فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها