یک عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأیید خبر احتمال کاندیداتوری رییسی بعنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بطور کلی مقبولیت عامه ایشان و سایر نامزدهای جبهه مردمی با شیب تندی رو به افزایش است.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۳۰
رییسی در شیب تند مقبولیت عامه قرار گرفته/ 22 فروردین نامزد قطعی جمنا اعلام می‌شود

«یحیی آل اسحاق» در گفتگو با جام جم آنلاین تصریح کرد: محاسبات و برآوردها نشان می‌دهد، محبوبیت نامزدهای ریاست جمهوری جمنا از جمله شخص رییسی به سرعت رو به افزایش است.

عضو شورای مرکزی جمنا از نام بردن نام اشخاصی که به گفته وی در روزهای اخیر با ضریب رشد اقبال عمومی مواجه هستند خودداری کرد و افزود: پنجشنبه 17 فروردین دومین مجمع ملی جبهه مردمی برگزار خواهد شد که در آن یکی از موارد مهم مورد بحث کاهش نامزدهای جبهه از 10 نفر به پنج نفر با رأی مستقیم حاضرین سه هزار نفره خواهد بود و در نهایت به شورای مرکزی این اختیار داده می‌شود، به تناسب شرایطی همچون توجه به نظر سنجیهای مردمی تا روزهای نزدیک به انتخابات و نیز شانس بالای نامزد برای تأیید صلاحیت در شورای نگهبان، دست آخر یک نفر بعنوان نامزد نهایی معرفی شود.

آل اسحاق در مورد زمان و تاریخ اعلام کاندیدای نهایی جبهه مردمی، خاطر نشان کرد: روزهای منتهایی ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یعنی 22 فرودین نامزد قطعی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بالاخره چه کسانی دوشادوش رییسی از شانس بالایی برای کاندید شدن نهایی برخوردار هستند، اظهار داشت: نمی‌توان به نیابت از 3000 نفر گمانه زنی کرد و باید منتظر بود از میان ده نفر کدامیک از افراد در لیست 5 نفره قرار می‌گیرند.

آل اسحاق در جواب این پرسش که کارزار انتخاباتی طیف مقابل یعنی دولت و بطور کلی جریان اعتدال و امید را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: آنها هم خوشبختانه خوب تلاش می کنند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، دو چیز با هم در انتخابات مهم است؛ یکی اینکه چه کسی به صحنه می‌آید و مهمتر از آن حضور و مشارکت آحاد جامعه است، لذا از اینکه نفس انتخابات برای تمام اقشار سیاسی اهمیت دارد نکته‌ای برجسته در راستای تاکیدات رهبری قلمداد می‌گردد.

وی پیرامون گزینه اصلاح طلبان هم افزود: آنچه که از نگاه عموم جامعه و منطق برمی‌آید، ظاهرا اصلاحات روی نامزدی روحانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به اجماع رسیده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها