دختر 20 ساله به قصد انتقام‌گیری خانوادگی از عمه‌اش، مخفیانه از او عکس‌های خصوصی گرفت و در تلگرام منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۹۸
انتقام اینترنتی از عمه

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زنی میانسال با حضور در پلیس فتا با طرح شکایتی گفت: عکس‌های خصوصی‌ام در چند سایت اینترنتی و تلگرام منتشر شده است. زمانی که این سایت‌ها را بررسی کردم متوجه شدم در کنار این عکس‌ها متن‌های غیراخلاقی نیز منتشر شده و از مردها خواسته شده برای برقراری دوستی تماس بگیرند و حتی شماره تلفن مرا هم در آنجا ثبت کرده‌اند. همین باعث شد افرادی برایم ایجاد مزاحمت کنند. نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای به این کار دست زده است.

همزمان با این شکایت و آغاز تحقیقات ردپای دختری 20ساله در این پرونده به دست آمد. زمانی که او بازداشت و به پلیس فتا منتقل شد، ماموران دریافتند وی برادرزاده شاکی است. در ادامه تحقیقات مشخص شد مادر او و عمه‌اش با هم اختلاف و درگیری داشته‌اند که همین باعث شده او از عمه خانم کینه به دل بگیرد.

دختر جوان در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: به دنبال فرصتی بودم تا از عمه‌ام انتقام بگیرم. دوست داشتم با انجام کاری انتقام مادرم را از او بگیرم. به همین دلیل با نصب دوربین در مکانی از خانه عمه‌ام تصاویر خصوصی و محرمانه‌ای از وی به دست آوردم و با انتشار تصاویر در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌خواستم آبروی عمه‌ام را پیش عروس و دامادش و دیگران ببرم. گمان نمی‌کردم با این کار، خودم را به دردسر می‌اندازم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی گفت: برای متهم قرار قانونی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
خاك بر سر این جور آدما كه به ناموس فامیلی خودشون هم رحم نمیكنن.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
كسانیكه با شبكه های اجتماعی كار میكنند یعنی اینقدر نادان هستند كه نمیدانند پلیس فتا رد انها را پیدا و دستگیر می شوند پس حقشان هست كه مجازات بشوند
م.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
جالبه كه هر روز از خراسان رضوی خبر داریم اون هم از این دست خبرها
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
دست شیطانو بسته اند؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها