انتشار تصویری از برد پیت که روز یکشنبه و هنگام خارج شدن از یک استودیوی هنری از وی گرفته شده، سرو صدای زیادی ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۴۷
لاغری عجیب برد پیت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، برد پیت در عکسی که از وی گرفته شده، بشدت لاغر به نظر می‌رسد.

این تصویر در حالی از وی گرفته شد که وی در حال خروج از استودیوی توماس هاوسیگو بود. گفته می‌شود وی در حال کار در زمینه مجسمه‌سازی در این استودیو است و روزی 15 ساعت برای انجام این پروژه وقت می‌گذارد.برد پیت پس از جدایی از همسرش غیبتی طولانی در فصل اهدای جوایز سینمایی داشت و تنها حضوری کوتاه در ماه ژانویه در گلدن گلوب یافت و البته از حضور در فرش قرمز مراسم نیز خودداری کرد.

کمپانی فیلم برد پیت؛ پلن بی کمپانی تولیدکننده فیلم مهتاب بود که امسال برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد. او در کنار بازیگران و بری جنکینز کارگردان فیلم برای دریافت این جایزه در مراسم اسکار حضور نداشت. گفته شده، وی به جای این کار در استودیوی هنری مشغول مجسمه‌سازی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بهارك
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
آرامش دو گیتی تفسیر این دو حرف است: به من چه / به تو چه. به نظرتون این خبر خیلی مهم بود كه درج كردید؟؟؟ به ما چه كه یارو لاغر شده. جوونهای مملكت خودمون تو مشكلات غرق شدن حالا یك نفر اونور دنیا لاغر شده فدای سر من
نوذر
Canada
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
متاسفانه برد پیت ایران معتاد شد و زنش طلاقش داد و در بد وضعیت......باز خوبه این مجسمه سازی میكنه.....ایرانیه مسافر كش شده.....ایرانیه به مراتب خوشگل و خوش تیپ تر و بلند تر و ورزیده بود و تمام دخترهای زیبا آرزو داشتند زنش شوند....معتادش كردند نامروتها!!!!

نیازمندی ها