سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

انجام بیش از 14 هزار پرواز داخلی و خارجی

سفر هوایی ۳.۳ میلیون مسافر نوروزی

بیشترین پروازها در ۳ فرودگاه انجام شد

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام و پذیرش بیش از ۶۰ درصد مسافران و بیش از نیمی از پروازهای نوروزی از سه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد٬ امام‌خمینی(ره) و مشهد از ۲۵ اسفند ماه لغایت ۱۳ فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۴۷
بیشترین پروازها در ۳ فرودگاه انجام شد

به‌ گزارش جام جم آنلاین از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، یداله آقائی صائم با اعلام این خبر گفت: در مدت اعلام شده سه میلیون و ۳۵۹ هزار و ۶۹۸ مسافر در فرودگاه‌‌های کشور اعزام و پذیرش شدند که سه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد٬ امام‌خمینی(ره) و مشهد با دو میلیون و ۵۷ هزار و ۹۹۰ نفر مسافر٬ ۶۱ درصد این آمار را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در نشست و برخاست پروازها نیز سه فرودگاه مذکور پذیرای ۵۶ درصد پروازها بودند و از ۲۷ هزار و ۱۸۲مورد نشست و برخاست صورت گرفته در کلیه فرودگاه‌های کشور ۱۵ هزار و ۲۵۳ مورد را به خود اختصاص دادند.

آقائی اظهار داشت: فرودگاه مهرآباد روز ۱۳ فروردین یکی از روزهای شلوغ خود را پشت سر گذاشت و میزبان نشست و برخاست و ۴۳۳ فروند هواپیما بود. این فرودگاه در آخرین روز تعطیلات نوروزی توانست ۵۲ هزار و ۳۹۳ مسافر را اعزام و پذیرش کند.

به گفته وی، فرودگاه‌ امام‌خمینی (ره) نیز در ۱۳ فروردین به ترتیب میزبان ۲۴۶ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۳ هزار و ۹۳۲ مسافر بود.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها همچنین در خصوص آمار پرواز و مسافر در فرودگاه مشهد نیز خاطرنشان کرد: این فرودگاه روز ۱۳ فروردین از ۳ هزار و ۸۱۳ پرواز و ۲۷ هزار و ۱۷۵ مسافر میزبانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها