معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سرایداری که در روزهای پایانی سال ۹۵ تعمیرکار آسانسور را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۲۰
نزاع مرگبار تعمیرکار آسانسور با سرایدار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، در ساعت ۱۶:۳۰ روز ۲۸ اسفند ماه یک فقره درگیری منجر به جرح در بلوار فردوس شرق - خیابان ابراهیمی به کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به نام امیر. س ۳۶ ساله برای تعمیر آسانسور به آدرس مورد نظر مراجعه و در ادامه با سرایدار ساختمان به‌نام سامان. ش ۳۰ ساله درگیر شده که طی درگیری هر دو نفر آنها برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

درحین رسیدگی به پرونده نزاع و درگیری منجر به جرح در کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا، در تاریخ ۳۰ اسفندماه به کلانتری مربوطه اعلام شد که امیر. س به علت شدت جراحت وارده ناشی از جسم تیز و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرده است که با دستور مقام قضایی دادسرای ناحیه ۵ تهران، پرونده به دادسرای امور جنایی تهران ارسال و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی، اظهارات مقتول و قاتل مورد بررسی قرار گرفت و در اظهارات اولیه، امیر. س پیش از مرگ مدعی شده بود که سامان او را با ضربات چاقو مجروح کرده و سامان نیز مدعی شد که ابتدا مقتول وی را با ضربات چوب مجروح کرده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محل وقوع درگیری مراجعه و در تحقیقات از همسایگان و شاهدان صحنه درگیری مشخص شد که سامان در هنگام درگیری چاقو در دست داشته و ضربات وارده با چاقو از سوی وی ایجاد شده است، او ضمن اعتراف صریح به مشارکتش در نزاع و درگیری منجر به جنایت، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مقتول برای تعمیر آسانسور به ساختمان مراجعه کرده بود که در آنجا با او درگیری لفظی پیدا کردم؛ او ضمن ناسزا گفتن به من و همسرم، با چوب به من حمله‌ور شد و من نیز با چاقویی که در دست داشتم او را هل دادم که ناگهان چاقو به پای وی برخورد کرد".

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به نزاع و درگیری منجر به قتل، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها