سفر هوایی ۳.۳ میلیون مسافر نوروزی

بیشترین پروازها در ۳ فرودگاه انجام شد

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

انجام بیش از 14 هزار پرواز داخلی و خارجی

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به افزایش استفاده مردم از حمل و نقل هوایی تا پایان پروازهای نوروزی از انجام ۱۴۱۲۹ پرواز داخلی و خارجی تا یازدهم فروردین ماه ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۰۲
انجام بیش از 14 هزار پرواز داخلی و خارجی

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهارداشت: از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا یازدهم فروردین ماه ۱۴۱۲۹پرواز داخلی و خارجی انجام شده و از این تعداد پرواز، ۸۸۹۸ پرواز داخلی و ۵۲۳۱ پرواز خارجی بوده است.

وی درصد رشد اقبال از حمل و نقل هوایی از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۵ تا دهم فروردین ۹۶ را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست هواپیماها ۱۴درصد و اعزام و پذیرش مسافر را ۱۶ درصد اعلام کرد و افزود: نسبت درصد افزایش استفاده از حمل و نقل هوایی تا پایان پروازهای نوروزی بیشتر از این رقم خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تقدیر از تمام عوامل پروازهای نوروزی اعم از نیروهای امنیتی، انتظامی، حراست، گمرک و ... از شرکت های هواپیمایی خواست نسبت به اطلاع رسانی، اکرام مسافران، رعایت دستورالعمل حقوق مسافر، حفظ اولویت های ایمنی در سرویس دهی ها عملکرد مثبتی را تا پایان نوروز ثبت کنند و از مسافران خواست تا شکایات خود را در پورتال سازمان به نشانی www.cao.ir ثبت کنند تا اقدامات رسیدگی به آن در دستور کار دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها