خودروی حامل بار قاچاق که قصد داشت در ایست و بازرسی، با سرعت 180 کیلومتر مامور پلیس راه را زیر گرفته و فرار کند، با شلیک ماموران واژگون و متوقف شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۴۷
شلیک به سمت خودرویی که قصد داشت مامور پلیس را زیر بگیرد

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه بوشهر در گفت و گو با میزان گفت: ظهر امروز در جاده گناوه به بوشهر دو دستگاه خودروی پژو حامل بار قاچاق در حالیکه با سرعت 180کیلومتر در حال حرکت بودند بدون توجه به ایست پلیس به حرکت خود ادامه دادند.

وی افزود، نیروهای پلیس با بستن مسیر حرکت این دو خودرو یکی از آنها را متوقف و راننده را دستگیر کردند که خودرو دوم با دیدن این صحنه به قصد زیر گرفتن مامور پلیس حرکت که پس از شلیک چند تیر هوایی، لاستیک خودرو هدف قرار گرفته، خودرو واژگون و راننده مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود.

سرهنگ پاپری تصریح کرد: خودرویی که راننده آن مصدوم شده دارای 15میلیون تومان خلافی و خودرو دیگر 6 میلیون تومان خلافی دارند که برای هردو خودرو حکم توقیف از طرف مرجع قضایی صادر شده است.

به گفته رئیس پلیس راه استان بوشهر، این دو خودرو قبل از توقیف به وسیله پلیس در مسیر حرکت خود به چند خودرو دیگر برخورد و باعث صدماتی به آنها شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
۰
۰
سلام وخداقوت بربرادران نظم امنیت.بخصوص جناب پاپری
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
فكرجان خودروهای عبوری رونكردند؟نمیشدباتعقیب وگربزوبادوربین های جاده ای قاچاقچیان ودستگیركرد؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها