افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: گازگرفتگی ناشی از اجاق خوراک پزی جان مرد ۴۳ ساله مشهدی را گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۰۳
گازگرفتگی به زندگی مرد میانسال  پایان داد

به گزارش جام جم آنلاین، علی یکه در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: شامگاه جمعه 11فروردین ماه در پی دریافت گزارشی از احتمال گازگرفتگی با منوکسید کربن در شهرک شهید رجایی، بولوار حر توسط سامانه 125، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد گروه نجات ایستگاه شماره 2 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: گروه امداد و نجات پس از حضور در محل مشاهده کردند، مرد که حدود 43 سال سن داشته به دلیل احتمال استنشاق منوکسید کربن ناشی از گازگرفتگی از اجاق خوراک پزی که داخل این منزل روشن بوده دچار مسمومیت شدید شده و فوت کرده است.

یکه خاطرنشان کرد: در بررسی های اولیه عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده از اجاق خوراک پزی برای گرم کردن خود در این واحد مسکونی و انتشار منوکسید کربن درفضای این خانه یکی از دلایل اولیه گازگرفتگی منجر به فوت این مرد میانسال بوده است، اما تحقیقات بیشتر در این زمینه با حضور عوامل انتظامی آغاز شده است.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد ادامه داد: اقوام این فرد اظهار داشتند از روز گذشته به طور مداوم به در خانه او مراجعه کرده اند، که متوفی پاسخگو نبوده و پس از باز کردن درب منزلشان از این حادثه ناگوار مطلع شدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها