حسین توفیق سردبیر نشریه طنز توفیق امروز (جمعه) در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) آرام گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۲۵
حسین توفیق به خاک سپرده شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، محمد سلطانی فر از دوستان نزدیک مرحوم توفیق گفت: آیین خاکسپاری مرحوم توفیق در بهشت زهرا (س) با حضور شماری از اهالی رسانه، خانواده و دوستان وی برگزار شد.
وی با یادآوری این که سردبیر نشریه توفیق به دلیل عفونت ریه در بخش مراقبت های ویژه (آی.سی. یو) بیمارستان فیروزگر بستری شده بود، خاطرنشان کرد: وی روز چهارشنبه (نهم فروردین ماه) در سن 88 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
سلطانی فر همچنین با یادآوری این که فریده توفیق خواهر حسین توفیق نیز در آن روز درگذشت، ادامه داد: دکتر فریده توفیق بازنشسته شرکت نفت بود که چهار ساعت قبل از برادرش (حسین توفیق) در سن ۷۹ سالگی بر اثر بیماری آلزایمر دارفانی را وداع گفت.
وی تصریح کرد: امروز این خواهر و برادر همزمان در بهشت‌ زهرا(س) به خاک سپرده شدند، حسین توفیق در قطعه نام‌آوران و فریده توفیق نیز در قطعه 309 دفن شد.
به گزارش ایرنا، نشریه توفیق هفته‌ نامه فکاهی و طنزآمیز ایران با حدود نیم قرن فعالیت از سال 1302 تا 1350 بود. وی یکی از بازماندگان خاندان سرشناس توفیق در مطبوعات ایران بود.
از موضوع‌های همیشگی توفیق، ارایه چهره نادان و عقب افتاده از نمایندگان مجلس شورای ملی سابق بود که این مجلس را نهادی سخیف معرفی می‌ کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
۰
۰
تسلیت عرض می كنم . خداوند قرین رحمتش كند من افتخار داشتم كه یك روز به دعوت دكتر سلطانی فر در دانشگاه علوم تحقیقات تهران از خاطرات و تجربه های ایشون در عرصه مطبوعات بهره ببرم . یادش گرامی و روحش شاد .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها