برنامه «مجازیست» در نوروز96، زیستِ مجازی کاربران فضای مجازی و آداب رفتاری آنها را برای بینندگان‌ شبکه افق، روایت می‌کند.برنامه ای متفاوت و تماشایی که تلنگرهای جدی به افرادی می زند که زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۴۰
تلویزیون به افق مجازیست ها

به گزارش جام جم آنلاین، برنامه «مجازیست» در نوروز96، زیستِ مجازی کاربران فضای مجازی و آداب رفتاری آنها را برای بینندگان‌ شبکه افق، روایت می‌کند. «مجازیست» در واقع به‌دنبال آن است که با روایت سبک ِزندگی فعالان سایبری و آداب رفتاری در فضای مجازی، پنجره‌ای جدید به دنیای مجازی بگشاید.

موضوعاتی نظیر هنجار گروه‌های تلگرامی، حمله و حمایت کامنتی، چالش و کمپین‌های مجازی، مدیریت زمان، حریم شخصی، آداب معاشرت در فضای مجازی، روزمره‌نگاری و ... دست‌مایه فصل اول برنامه «مجازیست» است که در قالب آیتم‌های مستند یک مجازیست، مصاحبه سلفی، دوربین مخفی، گپ‌وگفت مجازی، خاطرات یک مجازیست، پست‌خوانی نوروزی و ... به‌تصویر کشیده می‌شود.

نام برنامه «مجازیست» از ترکیب دو کلمۀ مجازی و زیست که به معنای زیست ِمجازی یا همان سبک زندگی مجازی‌ست گرفته شده و قرار است در این برنامه برخلاف برنامه‌های رایج فضای مجازی تلویزیون که جنبه فناوری داشته و یا با آسیب‌شناسی به معایب این فضای نگاه دارد به محتواهای تولیدی در این فضا و سبک و چگونگی زندگی کاربران فضای مجازی بپردازد.

فصل اول «مجازیست» به تهیه‌کنندگی حسن حبیب‌زاده و اجرای مجید لایقی تهیه و تولید شده و سردبیری آن را سیدفرشاد عریضی برعهده دارد. احمدرضا زارعی، محمدسعید غلامی، نازنین چیت‌ساز، شکوفه بهادری، عباس توپچی، علی بیگی و امیر استواری از دیگر عوامل این برنامه تلویزیونی هستند.

این برنامه که پیش از این قرار بود به‌صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق برود، با اعمال تغییراتی در نوروز96، هرشب ساعت22 و تکرار آن هر روز ساعت8 صبح پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها