رئیس جمهور در سفر خود به استان کردستان و در جریان افتتاح 114 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما از رسانه ملی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۳۲
قدردانی رئیس جمهور از رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی صداوسیما، حسن روحانی از رسانه ملی برای تلاش های مستمر و ادای رسالت اصلی رسانه که همانا اتصال مردم به نظام و بالعکس اتصال نظام به مردم است قدردانی کرد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که صدا و سیما یک دانشگاه عمومی است، افزود: امیدواریم در راه اهداف بلند الهی و ملی موفق باشید.

رئیس جمهور افزود: در سفرهای استانی دولت، اهتمام شبکه های استانی، ملی و شبکه خبر برای پوشش خبری و رسانه ای این سفرها قابل توجه و قدردانی است.

حسن روحانی در قالب دومین سفر استانی خود و برای شرکت در مراسم افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه و طرح عمرانی شنبه پنجم فروردین وارد سنندج شد.

وی در بدو ورود به فرودگاه سنندج و در جمع خبرنگاران، کردستان را دیار مردمان خونگرم، قهرمان و مرزدار توصیف کرد و با تبریک آغاز سال جدید، اظهار کرد: در این سفر چندین پروژه بسیار مهم در استان افتتاح و عملیات اجرایی چند پروژه نیز آغاز می شود.

رئیس‌ جمهور خاطر نشان کرد: در جریان این سفر همچنین روند اجرایی شدن وعده‌های سفر استانی بررسی می شود تا پروژه‌های نیمه تمام هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها