رسانه های ورزشی و غیر ورزشی چینی در روزهای اخیر دیدار ایران و چین در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را خبر اصلی خود قرار داده اند.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۱۰
دیلی اسپورت چین: امان از پرتاب دست های علیرضا بیرانوند

به گزارش جام جم آنلاین، این تقابل برای چینی ها بسیار اهمیت دارد. آنها سال هاست که مقابل فوتبال ایران شکست خورده اند و البته سال هاست که در حسرت حضور دوباره در جام جهانی به سر می برند. آخرین باری که چینی ها به جام جهانی صعود کردند به سال 2002 بر می گردد.

در آستانه دیدار ایران و چین دیلی اسپورت که در روزهای اخیر اخبار و گزارش های متعددی پیرامون این دیدار منتشر کرده حالا دروازه بان تیم ایران یعنی علیرضا بیرانوند را مورد توجه قرار می دهد.

سایت دیلی اسپورت چین نوشت: دروازه بان ایران قدرت باورنکردنی در پرتاب دست دارد و همین سلاح مخفی کی روش محسوب می شود. بازیکنان چین باید کاملا نسبت به پرتاب های بلند این دروازه بان هشدار باشند چرا که توپ او تا بیش از نیمی از زمین را طی می‌کند و بارها در لیگ ایران توانسته زمینه ساز گلهای تیمش شود. این دروازه بان ایرانی همچنین دروازه خودش را در بازیهای ایران در این رقابت ها توانسته بسته نگه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نیكو
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
انشاالله تمامی ضربات چینیها را گرفته وانان را از رسیدن به گل محروم میسازد.تا داغ جام جهانی بر دل این چینیها بماند.انشاالله به حول و قوه الهی.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها