200 میلیارد کالای قاچاق در استان البرز کشف شد

قاچاق کالا به بهانه اشتغالزایی شگرد جدید قاچاقچیان

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 13 هزار و 980 دستگاه تلویزیون قاچاق از انبار یک شرکت تولیدی به ارزش 200 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۷۴
قاچاق کالا به بهانه اشتغالزایی شگرد جدید قاچاقچیان

به گزارش جام جم آنلاین، سردار کامرانی صالح در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در طلیعه «سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و در راستای تحقق منویات معظم له در خصوص مقابله با قاچاق کالا و جهاد همه جانبه با اقدامات غیرقانونی عناصر فرصت طلب و سودجوئی که ارکان تولید ملی و اشتغال جوانان کشور را نشانه رفته‌اند ماموران پلیس آگاهی این استان موفق به شناسایی یک انبار دپو کالای قاچاق در «گرمدره» کرج شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر نگهداری مقادیری کالای قاچاق در یک شرکت تولیدی در منطقه گرمدره کرج اکیپی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان برای بررسی موضوع به شرکت مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از انبار شرکت، 13 هزار و 980 دستگاه تلویزیون خارجی در سایز های 32 ،40 ،42 و65 اینچ را که در پوشش قطعات تلویزیون وارد کشور شده بود را کشف و در این خصوص چهار نفر را دستگیر کردند.

سردار کامرانی صالح در خصوص شگرد قاچاقچیان کالا گفت: متهمان در پوشش وارد کننده قطعه لوازم صوتی و تصویری و به بهانه ایجاد اشتغال و راه اندازی خط تولید، مجوز ورود کالا را دریافت اما در واقع کالاهای تقریباً کامل و ساخته شده را وارد کرده و بدون هیچ گونه اشتغالزایی تعرفه گمرکی قانونی را پرداخت نمی کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که جزئیات موضوع در دست بررسی است، افزود: ارزش کالای کشف شده 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها