جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به ترور مازن الفقهاء:

اسرائیل منتظر مشت آهنین مقاومت باشد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: مقاومت حق دارد که به این تجاوز پاسخ صریح و آشکار بدهد.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۴۷
اسرائیل منتظر مشت آهنین مقاومت باشد

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به ترور مازن الفقهاء از مبارزان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای اعلام کرد: «این جنایت، دربردارنده پیام های خطرناک است و از این رو، باید با شیوه مناسب با آن برخورد کرد».

جهاد اسلامی در بیانیه خود بر لزوم تعقیب مزدوران صهیونیست و تقویت جبهه داخلی با هدف بستن راه به روی اشغالگران و تلاش برای به شکست کشاندن طرح های این رژیم تاکید کرد و گفت: هدف از این طرح ها، برهم زدن اوضاع داخلی فلسطین و ضربه زدن به امنیت و ثبات غزه به عنوان مهد مقاومت است.

در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر صهیونیست و مزدوران آن، مسئول این جنایت هستند و این جنایت، شروعی برای تجاوزگری جدید و مستقیم رژیم اشغالگر علیه مقاومت است؛ از این رو، مقاومت حق دارد که به این تجاوز پاسخ صریح و آشکار بدهد و با هرگونه تلاش رژیم اشغالگر برای به بازی گرفتن ملت فلسطین و جان آنان مقابله کند و اجازه ندهد که قوانین بازی تغییر کند.

جنبش جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد: ترور مازن الفقهاء مبارز عضو گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، باید با مشت آهنین نیروهای مقاومت به مزدوران رژیم اشغالگر روبرو شود و نیروهای مقاومت درعین حال، باید با احتیاط بیشتر عمل کنند.

افراد مسلح ناشناس جمعه گذشته، مازن الفقهاء عضو برجسته حماس را مقابل ورودی یک ساختمان مسکونی در منطقه «تل الهوا» در جنوب غربی شهر غزه با شلیک چهار گلوله از ناحیه سرهدف قرار دادند و پا به فرار گذاشتند.

گردان‌های قسام نحوه واکنش نشان دادن به ترور مازن الفقها را بررسی می کند

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور مازن الفقهاء تاکید کرد نحوه پاسخ به این ترور را بررسی می کند.

«گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس صبح امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد کاملا روشن است که دشمن صهیونیست جنایت ترور مازن الفقهاء را طراحی و اجرا کرده و مسئول این جنایت و پیامدهای آن است.«

گردان های قسام افزود: «ما این معادله (ترور) دشمن را که می خواهد برای مبارزان مقاومت در غزه پیاده کند خواهیم شکست و کاری می کنیم تا دشمن به سبب فکر کردن به چنین معادله ای پشیمان شود.»

شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد: «دشمن تاوان این جنایت را پرداخت خواهد کرد و خون ابو محمد فرمانده شهید ما هدر نخواهد رفت، هر که با آتش بازی کند در آن آتش خواهد سوخت.«

بر پایه این گزارش برخی منابع در مقاومت فلسطین می گویند گردان های قسام نحوه واکنش به ترور الفقهاء را بررسی می کند.

این منابع افزودند: «برای جلوگیری از تکرار چنین جنایتی گردان های قسام پاسخ خواهد داد و مقاومت در حال حاضر چگونگی واکنش به این عملیات را بررسی می کند».

گردان های قسام بلافاصله پس از عملیات ترور، نیروهای امنیتی خود را در نوار غزه و سواحل آن به طور گسترده مستقر کرد و با توجه به اینکه این حمله در یک کیلومتری دریا روی داده احتمال می رود که سواحل دریا راه فرار عوامل ترور باشد.

یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و اسماعیل هنیه از مسئولان ارشد این جنبش با تدابیر شدید امنیتی از محل جنایت دیدن کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها