طی ۲۴ ساعت در ایام نوروز صورت پذیرفت

۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف شد

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در طرح سلامت نوروزی به جزئیات بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی پرداخت.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۸۹
۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف شد

به گزارش جام جم آنلاین، پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به خدمات بهداشت محیط در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: کل بازرسی انجام شده 11 هزار و 739 مورد صورت پذیرفت که بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی 9 هزار 21 مورد انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین بازرسی بهداشت محیطی اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه‌ها، هتل‌ها، مراکز اقامتی به تعداد یک هزار و 990 مورد و بازرسی بهداشت محیط از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی به تعداد 248 مورد صورت پذیرفته است.

کولیوند به 399 مورد بازرسی بهداشت محیط از سامانه‌های آبرسانی و 81 مورد بازرسی بهداشت محیط با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان اشاره کرد و گفت: در این زمینه 11 هزار و 345 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و معدوم شد و 224 مورد به مراکز و اماکن مختلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در طرح سلامت نوروزی به 5 هزار و 412 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی اشاره کرد و افزود: همچنین 37 مورد مراکز و اماکن مختلف در این ایام تعطیل شدند.

کولیوند همچنین به سه هزار و 574 مورد نمونه برداری میکروبی آب و دو هزار و 152 مورد نمونه برداری مواد غذیی در این ایام اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
vahid
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
این بازدید و نظارت ها فقط توی نوروز انجام میشه ؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها