سخنگوی شورای نگهبان گفت: با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی باعث خنثی شدن تحریم ها می شود، افزود: اگر در کشور اقتصاد مقاومتی به صورت صد در صدی اجرا شود، دیگر تحریم های احتمالی هم نخواهند توانست بر ما اثر بگذارند.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۸۶
اجرای اقتصاد مقاومتی باعث خنثی شدن تحریم ها می شود

به گزارش جام جم آنلاین، عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه «اقتصاد» پایه و اساس نظام مدیریتی کشور است، اظهار کرد: با توجه به شرایط داخلی و البته بین المللی جمهوری اسلامی ایران، نیازمند این هستیم که اقتصادی پویا، فعال و مقاوم داشته باشیم تا در برابر تهدیدات بیگانگان بتوانیم بر روی پاهای خودمان بایستیم.

وی با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی باعث خنثی شدن تحریم ها می شود، افزود: اگر در کشور اقتصاد مقاومتی به صورت صد در صدی اجرا شود، دیگر تحریم های احتمالی هم نخواهند توانست بر ما اثر بگذارند.

کدخدایی با بیان اینکه تولید داخلی ما نیازمند حمایت های بسیار بیشتری نسبت به شرایط فعلی است، تصریح کرد: امسال هم با توجه به ضرورت استمرار بحث اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری بحث مهم اشتغال و تولید در اقتصاد مقاومتی را بیان کردند.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت جوان بالا در ایران اسلامی، ما می توانیم با یک برنامه ریزی صحیح و بدون نیاز به خارج، با بکارگیری صحیح این جوانان، هم مشکل اشتغال را حل کنیم و هم آینده کشورمان را بسازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
مقوله اقتصادمقاومتی بطورتك بعدی جوابگونیست.بایدسیاست مقاومتی .اجتماع مقاومتی سیروسفرمقاومتی .علم ودانش مقاومتی .بهداشت ودرمان مقاومتی بطور خلاصه جامعه روبنوعی دربرابرخطرات ودشمنانمان محكم ومقاوم سازیم تابافشاروارعاب آنها خللی وآسیبی نبینیم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها